Un miraculos vindecator pe nume Braco

În Croaţia, în Zagreb, există un om pe care mii de oameni îl solicită zilnic să-i ajute. Numele lui este Iosif Gotbarac cunoscut de toţi ca Braco din Srebreniak. Acest economist de 38 de ani se deosebeşte complet de sute de mii de alţi “vindecători” din toată lumea. Acest om nu a dat niciodată vreun interviu la televiziune, presă sau radio. El nu a dat vreun anunţ publicitar şi nu şi-a publicat lucrările în vreun fel. Totuşi, mii de oameni vin zilnic la Srebreniak şi în fiecare săptămână Braco petrece 3 zile călătorind prin Balcani şi Europa ca să întâlnească oamenii care doresc să-l vadă dar nu pot să meargă la Zagreb.
Adresa la care Braco poate fi gasit este: Srebrnjak 1 – 10 000 Zagreb – Croatie
Braco

“Eu nu sunt un Guru, nici şeful vreunei secte”, spune Braco. “Eu sunt aici pentru cei care au sau vor avea nevoie de mine chiar dacă ei nu ştiu încă.” “Nu caut nicio răsplată pentru că şi eu sunt un om cu propriile sale tristeţi şi bucurii.” “Eu pot vorbi doar despre acţiunile care trec prin mine şi care uneori mă uimesc şi pe mine de lucrurile pe care ele le pot face.” Acestea sunt cuvintele unui om care veghează asupra noastră şi ne dezvăluie sufletul său… ca acea spusă a lui Aristotel “Ochii sunt oglinzile sufletului.”

 

 

9 raspunsuri

  1. Minunata privirea lui Braco. Multumesc de aceasta postare.

    Va mai recomand inca 2 filmulere:

    1. Multumesc Maria pentru filmulete. Imi place si mie Braco fiindca emana multa bunatate.

  2. as vrea sa stiu daca are cineva adrea sa de mail

  3. Stie cineva cum se poate ajunge la acest minunat om BRACO, o adresa, un mail, o informatie,, va rog din tot sufletul

    1. Adresa la care Braco poate fi gasit este: Srebrnjak 1 – 10 000 Zagreb – Croatia

      sit-ul lui: http://www.braco-info.com/dcms/

      poti vedea sus dreapta perioadele in care sigur n-ai sa il gasesti acasa

    2. Exista si in jud Vaslui un barbat care ramai uimit de puterile lui ……

      1. Cu siguranta Adrian ca mai exista multi oameni deosebiti in lumea asta, care nu isi fac reclama si nici nu isi doresc sa devina cunoscuti, slujind insa binele in mod constant acolo unde se afla, adesea fara a cere prea mult in schimb. Am cunoscut si eu astfel de persoane si stiu sigur ca cele veridice sunt modeste si pline de iubire.

  4. Salut Adrian! Imi poti spune cum pot lua legatura cu acel om deosebit?

Lasă un răspuns

