Fa-ti curatenie in viata!

Bine ai revenit pe caleaspretine,
Te invit de data asta la cel mai util exercitiu de viata. Daca in fiecare zi ai sa il repeti, viata ta in curand va lua alta turnura.
Imagineaza-ti ca esti pe marginea unui rau plin de gunoaie de tot felul. Tu stii ca aceste gunoaie le-ai lasat candva in urma ta si acum a sosit timpul sa faci curat. Nu te grabi. Priveste fiecare gunoi in parte exact asa cum e. Ridica-l cu atentie si vezi ce scrie pe el. Poate ca scrie:
-azi mi-am suparat parintii, familia, prietenii
-azi m-am certat cu un coleg
-azi am fost nervos in trafic
-azi am mintit pe cineva
-azi am refuzat sa imi ajut semenul
-azi am trantit usa
-azi am scos pe cineva afara din casa, birou…
-azi am fost furios pe angajatul de la ghiseu sau pe clientul din fata mea
-azi am inchis telefonul cuiva in nas
-azi am tipat pe cineva
-azi am injurat pe cineva
-azi am furat
-azi am gandit urat despre cineva
-azi i-am dorit rau cuiva
-azi am urat pe cineva
-azi am fost orgolios
-azi mi-am desconsiderat semenul
-azi am jignit pe cineva
-azi mi-am bruscat copiii…
si multe alte gunoaie de acest gen exista acolo in fata ta care trebuiesc curatate. Ia fiecare lucru in parte si apropie-l cu tandrete de inima ta zicand: Fie ca acest simtamant negativ care sta in spatele faptelor mele gresite sa fie curat prin cea mai pura iubire divina in asa fel incat de acum incolo sa nu mai faca rau nimanui.

Mergi acum pe celalat mal. Acolo te asteapta un alt morman de gunoaie rasfirate de-a lungul raului. Acestea apartin altora si stiu ca iti este greu sa faci si aceasta treaba, dar daca vrei ca raul vietii tale sa fie curat atunci te invit sa ridici si de aici fiecare gunoi in parte si vezi ce poveste iti spune. Posibil sa fi fost de data asta tu jignit sau bruscat de altii. Ia si de aici fiecare gunoi in parte si du-l la inima ta cerand universului sa transforme si aceste gunoaie in cea mai pura iubire divina.

Dupa ce ai terminat toata aceasta treaba, gandeste-te ca fiecare gunoi aruncat de tine pe raul vietii tale cat si pe raul viatii celorlati, murdareste apele limpezi a ceea ce sufletul tau si al celorlati a fost in momentul nasterii voastre. Daca vrei ca inima universala sa te protejeze de proiectiile negative ale celorlati,va trebui sa fii acceptat in inima universala si asta este posibil doar daca raul vietii tale este curat.
Iti doresc ca de azi incolo sa peregrinezi pe marginea unui rau curat si plin de flori multicolore. Si pe fiecare floare in parte sa scrie:
-azi i-am multumit lui Dumnezeu pentru tot ceea ce mi-a daruit
-azi am fost senin si plin de armonie
-azi mi-am binecuvantat familia, prietenii, colegii si toata creatia
-azi am fost recunoscator pentru toate darurile primite
-azi mi-am ajutat toti semenii pe care universul i-a trimis la mine
-azi casa mea a fost deschisa pentru toata lumea
-azi vorbele mele au mangaiat
-azi mi-am cerut iertare de la cei carora le-am gresit
-azi am sunat pe cineva singur si trist
-azi m-am bucurat de toate
-azi am fost politicos cu toata lume
-azi am imprastiat in jurul meu doar fericire
-azi am binecuvantat pe toata lumea
-azi sunt recunoscatoare fiindca Dumnezeu mi-a oferit ocazia sa il pot sluji chiar si prin acest material publicat
Pentru a beneficia in mod continuu de energii pozitive, vindecatoare, trebuie sa ne pastram in acea grila de valori. Degeaba tot dam vina pe altii ca suferim sau ca avem o zi proasta ori chiar o viata mizerabila daca chiar noi suntem cei ce ne coboram scala de valori umplandu-ne viata de tot felul de gunoaie. Un om care vietuieste pe o scala de vibratie ridicata este imposibil sa fie pocnit cu gunoaie de semenul sau si asta din simplul fapt ca insasi iubirea, respectul, armonia si o scala de valori ridicata face sa se curete instantaneu orice mizerie indreptata spre el. Inainte de a-ti mai judeca semenii pentru nemultumirile pe care le ai si raul cu care te confrunti, intreaba-te daca tu esti altfel decat cel judecat.
cu drag La Ra

Lasă un răspuns

