Care este scala valorii tale personale?

” Fiecare om trebuie respectat ca un scop in sine, si este o crimă impotriva demnitatii sale care ii apartine in calitatea sa de fiinta umana sa-l folosesti ca pe un mijloc pentru a atinge orice scopuri externe lui.” Immanuel Kant

 

Bine ai revenit pe caleaspretine

Se vorbeste foarte mult despre iubirea, respectul, consideratia si recunoasterea de sine. Am intalnit multe persoane care sunt ferm convinse ca isi acorda zi de zi cele mai inalte valori ale stimei de sine si ca se iubesc cu adevarat. M-am decis ca in acest material care se vrea ceva mai lung decat celelate, socotind ca e mai bine sa nu il despart in bucati, sa iti vorbesc despre ce inseamna cu adevarat sa te iubesti si sa te stimezi. Una este sa te iubesti si stimezi la adevarata ta valoare care e in conformitate cu credintele pe care le-ai preluat din exterior, si alta este sa te iubesti si stimezi la cea mai inalta cota a fiintei a ceea ce tu esti. Noi fiintam pe mai multe scale. Fiecare varsta are deschiderea ei, motricea ei de dezvoltare a fiintei, invatand in acea perioada a vietii despre lucruri care ne ajuta sa fiintam aici in plan fizic, mai apoi sa ne dezvoltam in plan mental acumuland varii cunostinte, urmand mai apoi sa ne dezvoltam in plan sufletesc folosindu-ne in acest sens de miscarea sentimentelor, ca mai apoi sa ne dezvoltam ca supraconstiinta vazand lucrurile din toate unghiurile posibile, culminand cu dezvoltarea spirituala care ne duce mai apoi spre excelenta umana. In functie de mediul in care fiintam, noi ne dezvoltam parti ale fiintei cu precadere ajutati fiind de credintele si valorile celor cu care ne intersectam. Aici insa este aici si spun asta fiindca bunica din partea tatalui poate avea o anume credinta despre ceva anume, iar cea din partea mamei o alta credinta, bunicul la fel, parintii la fel, personajele cu care ne intersectam de asemeni pot avea alte scale de credinte si valori, la tv ni se prezinta o alta multitudine de credinte si valori, preotii cu care ne intersectam de asemeni ne vorbesc fiecare in parte despre credintele si valorile lor, iar la un moment dat mintea ne este bombardata de atatea tipuri de credinte si valori incat nu mai suntem in stare sa facem diferenta intre ce credem noi si ce spun altii despre ceva anume. Ce facem ca sa scapam de amalgamul de ideatici preluate? Incepem sa selectam, cautand sa credem in cele care sunt mai des repetate, ajungand sa consideram ca acelea sunt cele mai veridice urmand sa ne construim mai apoi viata dupa ele. Sigur ca la un moment dat observam ca oricat incercam sa ne includem in asa zisele ideatici pozitive sau crestine ori morale, ceva tot scartaie fiindca inlauntrul nostru starea de fericire si bucurie nu mai prea apare, inafara noastra viata de asemeni scartaie si cand intrebam de ce se intampla asa ceva, ni se spun sloganuri gen ca asa trebuie sa fie desi nu trebuie nimic sa fie nici asa si nici altfel deoarece universul este foarte flexibil si schimbator clipa de clipa. Dar, noi tinem cu dintii sa ramanem in aceleasi programe/ideatici, devenind tot mai inflexibil ca nu cumva sa fim judecati, condamnati, persecutati, umiliti sau dati deoparte de catre cei cu care ne intersectam. Faptul ca facem ca ceilati in loc sa facem ca noi, ca suntem ca ceilati in loc sa fim ca noi, nu inseamna catusi de putin ca suntem si morali, ca facem bine ceea ce facem sau ca cineva intr-o zi va veni cu o lopata si ne va arunca direct in rai. Si totusi, oamenii cauta raspunsuri, vor sa stie de ce se intampla totul pe dos si de ce le este atat de greu sa simta fericirea din moment ce se straduiesc din rasputeri sa fie buni crestini, buni companioni, buni colegi, buni prieteni etc. sau cred ei ca prin ceea ce fac sunt buni. Intr-o zi am intrebat pe cineva daca se iubeste si mi-a zis ca da. Ca in fiecare zi isi ofera cate un dar, ca are grija de corpul pe care il are, ca merge in concedii cat de des poate, ca isi cumpara ce ii place etc. I-am spus ca asta nu inseamna iubire de sine si s-a suparat. Adevarul e ca iubirea de sine este mai mult decat un dar pe care ti-l oferi, un concediu pe care il faci etc. Iubirea este sentiment si e important ca omul sa ajunga la o scala de valori suficient de mare incat sa poata lasa sa primeasca si sa daruiasa la randul sau acest sentiment al iubirii care sa ii intregeasca cu adevarat viata. Noi fiintam pe sentimente de fapt. In viata noastra manifestarile atat materiale, cat si sentimentale, acumulari de cunostinte etc sunt miscate de sentimentele pe care le avem. Daca eu ca fiinta consider ca sunt mai importanta decat semenul meu, cautand ca in orice maniera posibila sa imi ofer ceea ce doresc fara sa imi pese si de cel de langa mine, sentimentele pe care le voi misca vor fi egotice, individualiste. Fiecare dintre noi fiintam prin mintea noastra proprie, prin credintele si valorile pe care le avem, prin viziunile de viata pe care le-am dobandit in urma experientelor si prin sentimentele care anima toate acestea. Daca de ex. Imi calc sotul/sotia, copiii, colegii, vecinii, semenii in picioare ca sa imi fie mie bine putin pasandu-mi ca le fac lor rau, sentimentele dupa care fiintez reprezinta golul, eu nevazand decat o mica parte din maretia universala, toata fiinta mea traind doar intr-un univers propriu mic si stramt. Nimeni nu poate gandi in locul meu, nimeni nu poate misca sentimentele in locul meu. Eu sunt cea care gandesc, eu sunt cea care vorbesc, eu sunt cea care infatuiesc ceea ce doresc in functie de credintele si valorile mai stramte sau mai largi pe care le am. Asta inseamna ca tot ceea ce declansez in jurul meu, de fapt declansez inlauntrul meu. Pe moment pot atrage in joc si un alt personaj, conectandu-l la universul meu, dar daca il calc sitematic pe acesta in picioare, la un moment dat va zice STOP si se va retrage, ramanand doar eu si universul creat de mine si oriune ma duc, eu merg cu mine insumi. De aceea degeaba imi schimb locuinta, relatiile sau jobul ca tot cu mine voi fi si in noua relatie, si in noua casa si in noul job, in scurt timp inveninand din nou sectorul in care fiintez. Iar faptul ca m-am gandit in toata aceasta perioada doar la mine, credinta mea fiind ca a ma iubi pe mine inseamna a ma ingriji doar de mine, nu a facut decat sa ma mentina in acel univers egotic stramt pe care mi l-am creat. In plan material pot sa atrag cate valori doresc, dar este important care este scala la care eu le atrag. Daca o fac calcand un altul in picioare, razbunandu-ma sau sapandu-mi colegul pana il scot afara de pe post ca sa il pot primi eu, scala de valori la care atrag acestea, va fi unul profund egotic, credintele mele fiind mai mult decat distorsionate, sentimentele care au animat actiunile mele fiind pline de toxine iar aceste toxine vor constitui o parte din buletinul a ceea ce sunt ca fiinta. Cand doi oameni interactioneaza intre ei, ei se citesc in primul rand la nivel sufletesc, iar sufletului ii este imposibil sa se minta sau sa minta astfel ca de eu sunt o fiinta rea si egoista, sufletul celui in fata caruia stau, automat imi citeste rautatea punand un scut de protectie intre mine si el si oricat incerc eu sa imi periez semenul folosindu-ma de masti de personaje binevoitoare, va fi imposibil sa il mint fiindca el va simti ca e bine sa ramana cu garda sus, deoarece in fata lui se afla un om fals, un om veninos si toxic ( Am vazut in viata mea multi oameni frumosi fizic dar cu o fata sufleteasca ingrozitor de hidoasa. Daca oamenii ar resusi sa vada in ce hidosesii energetice se pot transforma, s-ar speria de numa. Personajele din filmele de groaza sunt frumoase pe langa chipul groaznic distorsionat sufletesc pe care il au oamenii egotici, mincinosi, reuvoitori etc. Aceste adevarate chipuri le vede sufletul celui ce sta in fata lor si nicidecum cel terestru). In acest caz, singurii care ma vor aprecia, aproba si suporta, vor fi cei de o seama cu mine. Asta inseamna ca eu voi putea fiinta doar langa persoane la fel de egoiste ca mine, facand din viata mea un troc in care dau firimituri si primesc firimituri, neputand simti adevarata bucurie fiindca voi fi nevoita sa stau mereu cu garda sus, asta ducandu-ma in scurt timp la oboseala fizica, mentala si sufleteasca, ajungand sa am parte de depresii, anxietatii, insomnii si frica de a nu fi acceptat, frica de a nu mi se oferi ce vreau. Cand esti dependent de firimiturile pe care altul ti le arunca, e musai sa joci dupa melodii straine. Daca insa iti dai seama ca adevarata iubire nu are nimic de a face cu individualiatea ci chiar din contra cu multimea, cu unitatea, atunci incepi sa te trezesti. E imposibil sa fii fericit atata timp cat in preajma ta se invart persoane nefericite si cu atat mai mult daca protagonistul principal al nefericirii lor esti chiar tu. Adesea vad cum oamenii la nivel sufletesc se bombardeaza, se pocnesc, se ranesc, se chinuiesc. Exista un desfasurator al evenimentelor care se deruleaza in invizibil. Daca de ex am facut rau cuiva, indeosebi daca acest rau facut i-a deviat destinul nu doar lui ci si celor cu care s-ar fi intersectat in viata mai apoi, se formeaza o unitate intre sufletele care sufera din cauza rautatii de care eu am dovada si care se unesc intr-un scop comun, cerand de la gardienii sufletelor dreptate, universul oferind in plan invizibil un feedback pe masura, finalul fiind gaurirea aurei mele, gauri care imi pot aduce in viitor multe neplaceri. Sa nu uitam ca omul gandeste la fel in toate planurile fiintei, egal ca aceste planuri sunt vizibile ori ba. Multe boli si probleme de viata se declanseaza in acest fel, iar egoticii nu au unde sa fuga, fiindca raul este cel mai adesea rasplatit tot cu rau asa cum cel ce face binele in mod continuu va fi rasplatit cu bine, cel egotic neputand avea acces la nivelul la care un om bun fiinteaza. Bunaoara daca eu traiesc dupa principiul dezbina si cucereste, umileste, calca in picioare, razbuna-te, da cu pumnul etc. singurele programe la care am dreptul sa ader sunt cele care hranesc aceste credinte si valori ale mele. Insa la aceste programe adera doar cei de o seama ca mine, intre noi existand un fir invizibil care se manifesta ca atractie. Asta inseamna ca eu ma pot simti cu adevarat atrasa doar de persoane care sunt la fel ca mine, pe ceilati neputand sa ii sufar deoarece fac parte din alte programe, aflate la alte nivele. Exact ca la scalele de la radio sau programele tv. Sunt atrasa exact de acele programe care sunt in acord cu ceea ce eu sunt, celelalte deranjandu-ma, chiar nefiind interesata deloc de ele. Deci iubirea de sine poate avea mai multe scale de valori, putand fiinta si pe scala egotica, eu oferindu-mi in functie de credintele mele ceea ce consider ca doresc sa am sau sa traiesc. Insa adevarata IUBIRE DE SINE n-are nimic de a face cu planul egotic. Cand inteleg ca pe aceasta planeta eu nu fiintez solo si ca fiecare personaj este important, meritand consideratie si respect, atunci ma pot plia la valori mai inalte. De ce? Fiindca imi dau seama ca mi-e imposibil sa fiu fericita atata timp cat il fac pe cel de langa mine nefericit. Daca de ex merg la o croitoreasa si o enervez cu cerintele si fitele mele considerand ca le stiu mai bine pe toate decat le stie ea, cu siguranta ca in haina pe care mi-o va face vor fi impregnate sentimentele pe care aceasta le are despre mine. Dar ea poate impregna in haina pe care o face orice tip de sentimente, egal ca au fost declansate de mine sau de altcineva. Asta inseamna ca aceea haina poata sa devina toxica si sa imi faca mult rau. La fel se intampla in orice sector de viata. Un om care se respecta cu adevarat si se iubeste intr-adevar, va avea grija sa isi respecte si iubeasca si semenul, fiind profund recunoscator pentru tot ceea ce acesta ii poate oferi. Nu poti sa fii motivat sa faci bine cuiva care te jigneste, calca in picioare si se razbuna pe tine fiindca nu i-ai implinit micile dorinte egotice. Ca sa fii motivat sa faci binele si sa oferi intregul plinatatii excelentei umane, musai sa primesti si tu in schimb aceeasi plata. Un adevarat cautator stie asta si de aceea in momentul in care va ajunge la excelenta umana, primul pas pe care il va face va fi sa dea vestea cea buna, sa spuna la cat mai multi cum functioneaza lucrurile, cautand sa ii faca sa inteleaga ca una este sa te zbati pentru firimituri consumand in acest sens resurse si timp pretios, in final oricum primind inapoi exact ceea ce meriti, sau alta este sa lasi energiile sa curga liber intre tine si ceilati, de data asta incarcate de adevarata iubire si recunoastinta. In concluzie, in iubirea egotica te afli doar tu si universul tau liliputan. In adevarata iubire de sine esti tu si toata creatia deopotriva. Diferenta dintre o stare si alta este la fel de mare cat e distanta dintre cer si pamant. Acum ca le stii pe toate acestea, ca sa vezi cat de mult te iubesti si respecti pe tine, te invit sa raspunzi la cateva intrebari. -Cand ai ajutat pe cineva in asa fel incat sa te gandesti cu adevarat la binele lui, bine care mai apoi l-a facut sa iti multumeasca si sa te binecuvanteze pentru ceea ce ai facut, considerandu-te un inger in viata lui? A face bine in jurul nostru este foarte important, fiindca zicala: de morti numai de bine, se potriveste si celor ce inca traim aici in trup fizic, recunostinta si gandurile bune pe care ceilati ti le transmit fiind binecuvantari energetice care iti ofera resurese importante. In schimb daca faci rau, feedbakul pe care il vei primi va fi incarcat de toxine care in timp te vor imbolnavi si iti vor incurca drumurile pe care doresti sa peregrinezi, trezindu-te umbland printre spini si maracini alaturi de oameni la fel de toxici ca si tine. Viata este cel mai mare maestru, fiindca viata nu are mila si nici consideratie fata de farsori, mai repede sau mai tarziu oferind fiecaruia ce merita pe drept. Asta inseamna ca facand binele in jurul tau, tu de fapt iti creezi propriul tau bine, demonstrand ca te iubesti atat de mult incat doresti sa traiesti in cele mai fine vibratii si cele mai inalte sentimente atat inlauntrul tau cat si in afara ta, inconjurat fiind de oameni la fel de valorosi ca tine. -Te deranjeaza murdaria si dezodinea atat acasa cat si la locul de munca? In momentul in care vibrezi pe frecvente inalte, mintea devine ordonata, focusarea mergand spre valori ale excelentei umane unde respectul pentru tine devine si respectul pentru mediul in care fiintezi. Cat timp mintea iti este dezordonata, si locul in care fiintezi va reda dezordinea din interiorul tau. Faptul ca iti strangi casa pe ici colo dar pastrezi in dulap, camara etc lucruri vechi si inutile, arancand una peste alta asa de-a valma bunuri si lucruri, nu inseamna ca esti ordonat. O minte ordonata renunta usor la tot ce e vechi si perimat. -Ii platesti tu pe cei ce iti ofera serviciile, resursele si timpul lor la adevarata lor valoare facand in asa fel incat acel om sa fie suficient de motivat incat sa iti ofere o lucrare incarcata de sentimente de recunostinta? Multi dintre noi avem impresia ca cei ce ne platesc musai e sa o faca cat mai bine cu putinta, judecand, condamnand si sarind la beregata atunci cand consideram ca nu o fac, dar cand noi trebuie sa ii platim pe altii pentru munca pe care ne-o presteaza, avem impresia ca ori ni se cuvine ori nu, trebuie sa mizam sa primim de se poate pe gratis, ori la pret cat mai mic posibil, socotind ca asta inseamna sa fii smecher si descurcaret. O astfel de gandire nu semnifica respect de sine. Cat timp ne batem joc de ceilati, ceea ce acestia lasa in urma lor nicidecum nu va fi munca incarcata de consideratie, recunostinta si respect ci de nemultumire, lucru facut de mantuiala si stres acumulat datorita toxinelor energetice pe care universul ni le trimite ca feedback pentru modul in care noi ne-am prezentat in schema aleasa. Priveste in jurul tau si vezi cam ce munca presteaza angajatii unui patron care nu isi respecta angajatii. Priveste cam ce ganduri au acestia despre un astfel de patron si ce vorbe emit despre el si ai sa intelegi cat de mult conteaza sa ii respectam pe ceilati daca dorim ca si noi la randul nostru sa primim inapoi respect si consideratie. Ti-am mai spus ca vectorul principal este vibratia si ca vibratia are ca si combustibil sentimentul. Asta inseamna ca noi atargem in viata noastra trairi bazate pe sentimente, sentimente care mai apoi misca motricea gandurilor si al cuvintelor care mai apoi transpun atat in plan fizic cat si in planul fiintei lucrurile in  manifestare. Asta inseamna ca daca noi ii bombardami pe ceilati cu sentimente umilitoare, pline de minciuna, ranchiuna, rautate etc. ceea ce vom misca in jurul nostru vor fi impregnate de aceste sentimente, ajungand sa traim intr-o casa toxica, inconjurati fiind de lucruri si oameni toxici si atunci stau si te intreb eu pe tine: Cine cui ii face rau pana la urma? -Cand ai multumit ultima data pentru un bine facut? Indiferent de acest bine, noi ne aflam aici ca sa fim recunoscatori. Unii ne ofera ajutor material, retribuindu-ne in conformitate cu ceea ce ni se cuvine, sau ajutandu-ne in momente cheie ale vietii. Altii ne sprijina sufleteste, ajutandu-ne sa ne schimbam gandurile ca sa putem astfel propaga in jurul nostru sentimente/vibratii inalte. Altii ne ofera cunostinte prin viu grai sau carti ori materiale daruite. Altii se roaga pentru noi si adesea acestia nu ne sunt cunoscuti, si aici ma refer la cei ce se roaga pentru binele plenetei si al celor ce se afla aici in plan fizic si nu numai. Nici nu conteaza daca acestia sunt numiti maestrii, ghizi, calugari, preoti sau persoane spirituale. Important e ca acestia exista si se roaga si pentru noi. Crezi ca ei sunt obligati sa curete prin rugaciuni toxinele pe care noi le deversam prin gandurile, cuvintele, sentimentele si faptele noastre? Crede-ma ca NU! Ei fac ceea ce fac fiindca au ajuns la o iubire si respect de sine atat de inalt incat prefera sa faca adesea munca in locul tau deoarece doresc din rasputeri sa creeze aici pe aceasta minunata planeta un areal de pace si iubire. Eu una consider ca cea mai mare multumire pe care o putem aduce acestora este sa fim mai atenti de cum fiintam noi, sa luam exemplu de la ei si sa cream si noi la randul nostru binele in jurul nostru, fiindca traim niste vremuri in care nu mai exista prea multi autentici maestrii aici in plan fizic, toxinele energetice crescand ca ciupercile dupa ploaie, sistemul nostru imunitar care este hranit de sentimente luand-o de-a dreptul razna, urmasii nostrii slabind in imunitate din ce in ce mai mult, ceea ce denota ca suntem in pericol sa ramanem fara urmasi, sa ni se piarda ginta sau sa traim langa copii bolnavi si distrofici. Cu ceva timp in urma am postat un material despre recunostinta. Atunci am rugat cititorul sa imi scrie un feedback in care sa imi vorbeasca despre un aspect al vietii personale in care a simtit si simte recunostinta fata de cineva sau ceva. Stii cati mi-au oferit acest feedback? Tocmai cei ce se plang ca au viata intoarsa pe dos, cei ce imi cer sa ii ajut sa scape de boli, de relatii toxice, de nevoi, de saracie etc. inca nu au inteles si le este greu sa inteleaga ca universul functioneaza dupa legile lui proprii si ca ce oferi aceea primesti in schimb, neputand nici tu si nici eu schimba aceste legi oricat ne-am speti sa o facem. Tot ce putem insa intreprinde este sa ne pliem dupa univers decat sa ne chinuim sa pliem universul dupa noi. Daca eu nu sunt in stare sa vad binele imens care zilnic mi se ofera, considerand ca nu am pentru ce multumi, apoi cu siguranta ca nu ma pot astepta la altceva din partea celorlati decat la lipsa de respect si consideratie si atunci nu am de ce sa ma plang ca nu sunt bagata in seama, ca fiintez intre oameni la fel de egotici ca si mine, persoane care sunt interesate doar propriile lor cerinte etc. -Cat de des iti vine sa iti imbratisezi semenii? -Te intorci tu cu drag acasa? Arealul in care fiintezi te face sa te simti bine, sa te simti in siguranta, sa iti fie aidoma unui templu? Dar la locul de munca, mergi cu drag? Te simti bine acolo? Te simti implinit si energic? Lucrezi si fiintezi intr-un colectiv de oameni buni sau toxici? Aminteste-ti ca cine se aseamana se aduna. Universul ne desemneza sa fiintam in locuri si alturi de persoanaje aidoma noua. Daca dorim sa ne schimbam viata, inainte de asta e bine sa ne schimbam pe noi. -Cati prieteni cu adevarat valorosi ai? -Cum ii vezi tu pe ceilati? Crezi ca sunt buni/rai, altruisti/ egoisti etc.? -Relatiile tale cu ceilalti sunt bune sau rele? Esti multumit/a de relatiile pe care le ai? -Cum te intelegi cu copiii? Intre tine si ei exista relatii bazate pe consideratie, respect si iubire sau posesivitate, impunere etc? -Cum te intelegi cu parintii? Ce crezi despre ei? Cand le-ai oferit ultima data un dar in semn de respect si consideratie ca te-au crescut si ti-au oferit tot ce a fost mai bun in acceptiunea lor? -Cum te intelegi cu colegii, vecinii, amicii etc. Sunt ei bucurosi sa te reantalneasca? -Ai reusit ca pana acum sa vezi adevarata valoare a fiecaruia in parte, intelegand ca indiferent de rolul pe care il jucam, intr-un fel sau altul noi depindem de ceilati? -Stii tu ce ii place cu adevarat, ce isi doreste cu adevarat cel de langa tine? Ai reusit tu sa ajungi sa il citesti suficient de mult incat sa stii ce doreste cu adevarat? -Darurile pe care le cumperi sunt cumparate cu consideratie si din dorinta de a-i face cu adevarat o bucurie celui de langa tine stiind exact ce isi doreste, sau le cumperi la nimereala? Tine minte ca tu poti sa iti cunosti cu adevarat semenul doar in momentul in care si tu te cunosti pe tine insuti. Ca il poti iubi si respecta cu adevarat doar daca si tu pe tine te iubesti si respecti la cea mai inalta valoare a ta. Si tocmai fiindca iti cunosti valoarea, tu actionezi in asa fel incat sa lasi in urma ta doar bine, bucurii, recunostinta, fericire si consideratie. Daca ai inteles acest precept, atunci tu cu adevarat te poti considera OM. Acum ca le stii pe toate acestea si esti pregatit, tu poti sa te valorifici la adevarata ta valoare, acea valoare pe care acum o ai. In acest sens, te invit sa iti oferi o nota de pe o scala de la 1 la 10. Fii corect cu tine insuti. In univers raul cu binele sunt inexistente, noi cei de aici valorificam lucrurile ca fiind bune sau rele. Daca ai fost un pic atent, puteai pana acum sa iti dai seama ca aceste valorificari tin de individualitate, adica ca tu dai valori oamenilor, faptelor etc. in functie de credintele si valorile pe care tu le ai. Aminteste-ti insa ca aceste credinte si valori le-ai preluat din afara, mixand toate acele cunostinte preluate in functie de cat de mult ti-au fost repetate si cat de multi au avut valori si credinte asemanatoare. Cu toate acestea, ai ajuns la concluzia ca ti-e imposibil sa fii fericit si asta fiindca de cele mai multe ori aceste valori si credinte au fost in contrasens cu cerintele tale sufletesti. Cand vei invata sa te respecti si iubesti cu adevarat, tu cu siguranta ca vei fi in acord total cu cerintele tale sufletesti si nicidecum cu cerintele celor ce iti ofera valorile si credinte lor proprii. Te afli pe acest blog fiindca in acest moment cauti raspunsuri. Aceste raspunsuri insa se afla inlauntrul tau si primul lucru care e bine sa il faci este sa scapi de umbrele credintelor si valorilor toxice, acele parti ale cunoasterii preluate, care te-au stopat ca sa traiesti in pace si armonie cu tine insuti. Ca sa poti face insa asta, e bine sa te abtii sa mai incurci personajele cu programele. Fiecare dintre noi avem inscrise in AND programele colective, deci nici unul nu suntem mai buni sau mai rai ci suntem la fel. Daca dorim insa sa traim o viata cu adevarat implinita, e bine sa iesim din colivia in care singuri ne-am inchis, sa renuntam la acele programe colective care ne-au intunecat viata si sa ne rescriem de data asta legenda vietii in conformitate cu ceea ce fiecare in parte simtim ca ne intregeste in functie de talentele si cerintele proprii. E imposibil sa ascundem gunoiul sub covor. Doar cand vom putea vorbi liber despre programele colective intelegand ca si in noi se afla ceea ce condamnam la altii, abia atunci noi le putem elibera. Degeaba ne ascundem dupa sloganuri gen iubire si respect, daca inca fiintam in ego, necunoscandu-ne nici pe noi si nici pe ceilati, neputand crea un adevarat raport intre noi si semenii nostrii, ajungand ca in final sa cream doar disensiuni si mai mari in fiinta noastra, credintele si valorile vechi, batandu-se cap in cap cu credintele si valorile noi. Iisus spunea ca mai degraba intra un om nevolnic in rai decat unul care se crede bun si iubitor. Un om care este respins de toti ceilati datorita faptelor asa zis marsave pe care le-a facut, nu mai are nimic de pierdut, putand sa renunte la acel gunoi de credinte si valori gresite foarte usor. El deja este cunoscut ca un om asa zis rau, asa ca la ce bun sa mai ascunda aceste aspecte, si tocmai aceasta recunoastere il ajuta sa se elibereze de tot ce e toxic in el. Si noi avem aceleasi sanse si putem reusi la fel de usor daca ne luam curaj si deschidem toate acele usi pe care pana acum le-am ferecat dupa diverse masti, din dorinta de a nu ajunge doamne feri la oprobiul celorlati. A sta fata in fata cu tine insuti este dureros doar daca te ascunzi dupa ziduri si masti. Cand insa stii ca inevitabil, chiar in momentul in care ne nastem suntem cu totii conectati la programele aflate pe planeta, automat intelegem ca suntem toti la fel. Pana si Iisus a stat fata in fata cu umbrele programelor colective care i-au fost inscrise in AND in momentul in care a intrat in trup fizic. Planate are o haina sufleteasca pe care ne-o ofera ca sa putem fiinta in acest plan exact din momentul in care ne nastem. Aceasta haina energetica este compusa din sentimentele, gandurile, cuvintele, credintele, valorile si faptele celor care au fiintat aici. Fara aceasta haina, noi nu am putea trai aici si de aceea se vorbeste despre pacatul stramosesc care de fapt sunt distorsiuni energetice diverse. Daca aceste programe nu ne plac, noi deja stim ca putem conlucra spre a le schimba in asa fel, incat de data asta sa putem trai in pace si armonie atat cu noi insine cat si cu ceilalti. Fiecare gand emis se invarte in jurul planetei timp de 100 de ani. Asta inseamna ca fiecare gand pe care il emiti este activ timp de 100 de ani si ca in timpul rotatiei sale se intersecteaza cu diverse persoane care trec in acel moment prin acel loc. Ce concluzie putem trage din asta? Ca noi lasam dupa noi dare energetice de forme gand emise prin cuvant si fapta, putand aduce in manifestare armonie sau dizarmonie. Asta este mostenirea pe care o lasam urmasilor nostrii. Noi spunem ca ne iubim copiii dar chiar asa sa fie? Pana una alta e bine sa ne intrebam daca noi ne iubim pe noi insine, fiindca in functie de ce lasam in urma noastra putem atesta ca ne iubim ori ba. Daca acum te simti nemultumit, neamplinit, iti judeci semenii, consideri ca sistemul este nedrept, ca cei din jurul tau sunt rai, ca esti prost platit etc., stai cateva secunde in liniste si pace si fa-ti o introspectie a ceea ce si tu la randul tau ai emis in decursul anilor pe care i-ai trait. Fiecare gand emis se invarte in jurul planetei, toti cei ce se intersecteaza cu ele mai punand ceva in plus la acea forma gand, si mai apoi asa intarit de un numar mai mare sau mai mic de credinte si valori distorsionate, se reantoarce inapoi la tine, inscriindu-se in campul tau, care este buletinul tau, tu insuti fiind recunoscut ca si creatorul de drept al celor emise. Citeam intr-o carte cu ani buni in urma cum o persoana trecuta prin moarte clinica zicea ca a ramas uimita cand a vazut ca este raspunzatoare pentru binele sau raul a o multime de suflete. Si-a dat seama de asta cand la un moment dat s-a vizualizat ca si protagonista unei barfe care ei in acele timpuri i s-a parut o discutie banala intre ea si prietenele ei. Ce s-a intamplat de fapt. Barfa merge pe frecvente dure, si asta fiindca n-avem voie sa judecam si sa condamnam pe nimeni. Asta inseamna ca de eu ma apuc sa vorbesc de rau pe cineva sau sa emit orice gand rau, negativ, toxic, persoana de langa mine va prelua acele vibratii dar nu le va putea tine mult in interior fiindca e imposibil sa ajunga aceste distorsiuni pana la spirit. Adica acele vibratii toxice preluate de la mine, pot face rau in fiinta celorlati doar la nivel fizic, mental si sufletesc iar de aici STOP! Cand toxinele ajung la sufletul celui contaminat, acesta se revolta cautand sa elibereze distorsiunea. Cum o face? Mergand sa spuna si la altii ce a aflat. Inainte omul se confesa zilnic la preot neimprimandu-si astfel fiinta de toxine, dar in zilele noastre confesiunea a ajuns barfa, asa ca toxinele sunt eliberate in acest mod. Cei ce le preiau vor face acelasi lucru, lantul celor contaminati devenind pe zi ce trece tot mai mare, fiecare distorsionand cele aflate in felul lor propriu, in functie de credintele si valorile pe care le au. O forma gand colectiva se creeaza, miscand sentimentele si energiile spre implinirea celor emise de catre primul emitator care este socotit creatorul acelor scheme de viata. Cand forma gand devine suficient de puternica, universul obliga creatorul sa isi traiasca propria creatie,  „imbunatatita” si intarita fiind de data asta si de ceilati. Ei bine, persoana care a traversat experienta mortii clinice, s-a trezit ca fiind raspunzatoare de raul creat tuturor personajelor care au intrat in acest joc dar si al distorsiunilor create in campul energetic al pamantului. Poate ca astea ni se par glume dar din pacate nu sunt. Noi chiar putem avea parte de foarte mult bine in viata sau de reversul acestuia in functie de creatiile pe care le facem si programele in care fiintam alaturi de oameni buni sau toxici dupa cum si noi suntem. De aceste programe/umbre de noi create sau preluate doar noi putem scapa, nimeni nu o poate face in locul nostru si ne aflam aici tocmai ca sa facem aceasta lucrare, sa schimbam programele planetare in altele mai pline de armonie, iubire si consideratie. Te invit ca de azi incolo, inainte de a mai emite ceva prin gand, cuvant si fapta, sa stai putin in liniste si sa te intrebi daca tu chiar asta vrei sa lasi in urma ta, atat ca experiment individual, cat si urmasilor si colectivului de suflete din care faci parte. Cu drag Ramona

Lasă un răspuns

