Si tu esti valoros….indrazneste!

 

pastel de Alina Nicoara

Bine ai revenit pe caleaspretine

Azi am vazut un filmulet prezentat de un tanar minunat, un filmulet care ne vorbeste despre valoarea pe care ne-o acordam si alegerile pe care in viata le facem. Acest material mi-a amintit de inceputurile pe care eu le-am avut.  Am urmat niste cursuri de medicina tibetana imediat dupa revolutie. La noi in tara despre asa ceva nici macar nu se auzise si nici in ziua de azi nu este recunoscuta ca meserie. Cu toate acestea stiam ca alegerea mea este una foarte buna si ca am capacitati remarcabile in a presta o astfel de meserie, asa ca, desi multa lume radea de mine cand le vorbeam de importanta energiei care ne anima fiinta, de gandurile care ne pot sabota sau ajuta in realizarile noastre, de alimentatia care poate sa fie defensiva daca nu stim sa realizam combinatii corect alese si multe alte amanunte care tin de aceasta medicina, nu m-am dezarmat si nici nu am dat bir cu fugitii ci m-am pus pe treaba in mod forte serios, experimentand pe mine in primul rand diverse metode de curatire, eliberare si transformare ca sa inteleg cat mai bine procesul, ca astfel sa il pot aplica si celorlalti la cea mai inalta valoare.

Mai apoi, veneau clientii la mine si imi spuneau ca au probleme majore in diverse sectoare ale vietii, iar aceste probleme vedeam cum in timp, le creau in primul rand probleme de sanatate, prin acumulari de stres, nemultumiri, anxietate si depresie, si mi-am dat seama ca majoritatea bolilor apar datorita disfunctiilor si perturbarilor energetice create de ganduri, valori si credinte disturbante, preluate prin patternuri familiare si din mediul in care fiecare fiinteaza, omul adesea navazand oportunitatile deoarece nu a avut exemple concludente in acest sens, si am zis ca ar fi ideal sa imbin psihologia cu medicina reusind astfel sa lucrez pe doua fronturi deodata si asa am mai urmat si cursuri in domeniu, dandu-mi intr-un final seama de beneficiile pe care le aduce in primul si primul rand in viata oamenilor dezvoltarea personala, care datorita lui Bandler, Grinder, Virginia Satir si multi altii, au revolutionat psihologia, aducand in viata multor oameni vindecare si schimbari de directii majore. Ca sa inteleg insa si acest proces cat mai profund, clar ca am experimentat metodele invatate prima data pe mine, reusind sa creez mai apoi si alte metode benefice, care vizeaza in primul si primul rand linia timpului, mai apoi interactionarea cu ceilalti semeni, intelegerea corecta a gandurilor, cuvintelor si actiunilor noastre etc.,  fiindca am inteles ca omul isi dezvolta programele in decursul anilor, fiecare segment de viata punandu-si in timp amprenta lui proprie. Pas cu pas, cu credinta si deschidere, am reusit sa imi dezvolt un tip de terapie unica, care da rezultate forte bune si rapide si asta fiindca am fost ferm convinsa ca doar oferind tot ceea ce este mai bun ca valoare, pot si eu la randul meu sa primesc la fel. Sigur ca am avut diverse probleme cu persoane care si-au dezvoltat o stima de sine scazuta, sau nu au inteles ce fac eu, ori le era frica de schimbare, sau au considerat ca ei merita tot ceea ce e mai bun fara sa ofere in schimb mare lucru, ori au invatat sa ii valorifice pe altii in mod gresit,  insa asta nu m-a oprit sa merg mai departe, creandu-ma si recreeandu-ma tot mai mult si mai mult, in asa fel incat oferta mea sa fie una de cea mai buna calitate dar in acelasi tip si incarcata de acea unica semnatura care imi apartine prin practica si experiente proprii. Sigur ca nu este simplu sa le explici oamenilor in ce consta metoda ta si cu ce este ea mai diferita de celelalte si de ce valoarea acesteia este una foarte mare, insa insasi practica personala si rezultatele avute de catre clienti au fost si sunt cele mai bune dovezi ca se poate lucra in asa fel incat sa oferi cel mai bun din cel mai bun la nivelul la care esti, fiindca normal ca viata e un lung drum de experiente din ce in ce mai sublime si mai valoroase, dezvoltarea personala neterminandu-se de fapt niciodata, fiindca mereu evoluam, mereu mai inventam cate ceva, mereu mai gasim alte noi metode si deschideri diverse, dar chiar in asta si consta frumusetea vietii si ma bucur ori de cate ori universul ma surprinde si cu altceva nou, ceva nemaiexperimentat pana atunci, ceva ce de abia asteapta sa fie descoperit, sa fie inteles, sa fie integrat in viata de zi cu zi, atat spre binele meu cat si al celorlati, fiindca ce rost are jocul daca nu ne bucuram toti jucatorii impreuna, atat de joc cat si de roade.

Muti dintre clientii mei imi spun: modul tau de a lucra, de a vorbi, de a fiinta este atat de diferit de al celorlati incat e greu sa fii inclusa intr-o anume categorie.

Asa este, e greu sa fiu inclusa intr-o anume categorie fiindca tot ceea ce stiu acum, a fost dezvoltat prin propriile mele experiente care au fost unice asa cum unica sunt si eu, asa cum unic esti si tu si e fiecare in parte si e normal sa fie atunci pusa amprenta unicitatii pe ceea ce gandesc, vorbesc si fac.

La un moment dat a trebuit sa fac naveta intre Romania si Germania si cum aveam deja clienti de care ma ocupam pe ramura psihologica, am zis asta e, o sa incerc un experiment nou pentru mine, apucandu-ma sa fac terapie pe skype, stiind ca daca altii pot, atunci sigur pot si eu. Nici macar un moment nu mi-am pus problema esecului. Mi-am spus ca e musai sa decurga totul intr-un mod cat mai firesc, in asa fel incat cei de care ma ocupam sa nu simta diferenta unei sedinte facute fata in fata sau la departare fiind, si am reusit chiar mai bine decat am sperat.

Ti-am povestit toate acestea ca sa intelegi cat de importanta este valoarea pe care tu ti-o oferi si o oferi altora, si cat de importanta este alegerea pe care tu o faci. Chiar daca ideea ta este novatoare, chiar daca nimeni nu te va intelege la inceput, ai rabdare, dezvolta-te in ceea ce iti doresti si timpul iti va fi aliat de nadejde, intr-un final tu putand sa culegi roade frumoase si bogate, aidoma valorii pe care tu ti-o dai si o dai.

Filmuletul de care ti-am povestit, este facut de un tanar care gandeste la fel ca mine, care a inteles ca nu actiunea este cea mai importanta, nici roadele nu sunt cele mai importante ci ce se afla dupa toate acestea, adica calitatea nu cantitatea,  si ma bucur ca exista astfel de oameni pe aceasta minunata planeta.

Si tu poti sa fii unul dintre ei. Daca e sa te opreasca cineva, atunci tu esti acela. Acum, dupa atatia ani, pot sa iti spun ca merita sa ai curaj si sa te afirmi exact asa precum tu doresti sa o faci. In fiecare generatie au existat deschizatori de drumuri. Fii si tu unul dintre ei. Si nu uita, calitatea este cea mai importanta veriga a reusitei nu cantitatea. Multi au cantitate dar n-au fericire. Cand oferi calitate, tu esti acolo in tot ceea ce faci cu sufletul, cu pasiunea, cu iubirea si respectul de tine si de semeni, cu tot ceea ce este mai bun in tine si in ceilati, iar acesta este singurul drum spre fericire…. Iti urez bafta si mult spor!

Cu drag Ramona

si linkul de la un filmulet extraordinar cu Bunker Roy care merita vazut de catre toti cei ce cred in oameni si in potetele lor remarcabile.

search?q=Bunker+Roy%3A+Învăţând+de+la+mişcarea+desculţilor

Un răspuns

  1. Rodica Stefanescu | Răspunde

    Felicitari pentru felul in care ai abordat viata.

Lasă un răspuns

