Gandirea Distorsionata si efectele pe care le produce-partea intai

Bine ai revenit pe caleaspretine

M-am gandit ca de data asta sa iti ofer un dar pretios, un material care va consta in mai multe parti, si in care iti voi vorbi despre distorsiunile care pot exista in campul tau energetic, datorita unei acumulari de ganduri, cuvinte si fapte gresit manifestate. Putina lume stie despre aceste asa zis capcane care exista in viata fiecaruia dintre noi, asa cum putini stiu ca toate probleme cu care ne confruntam sunt de fapt rezultatul acestor moduri disfunctionale in care ne traim viata. Toate aceste disfunctii in timp pot duce la probleme fizice, mentale, sufletesti sau materiale. Atata timp cat noi vom trai cu ele nefacand nimic spre a ni le vindeca, viata ne va oferi ca feedback exact acelasi tip de energie ca cea pe care si noi i-o oferim vietii. Daca aici pe pamant moneda de schimb este banul, in schimb in univers moneda de schimb este energia. Astfel ca daca doresti sa iti manifesti in viata ceva anume, universul iti cere in schimb ca plata energie, si la fel ca si la plata pe care o faci la magazin, de dai bani marunti cumperi marfa pe masura, tot asa si in univers, ca sa primesti o viata implinita si fericita, va trebui ca si tu in schimb sa oferi energie pe masura. Noi ne dezvoltam pe mai multe planuri ale fiintei si in functie de modul in care ne traim viata pe un plan sau altul, ni se va oferi in schimb exact ceea ce si noi la randul nostru am oferit. Asta inseamna ca daca in plan fizic eu am fost un om egocentric considerand ca mi se cuvine mie totul, atunci pot sa imi blochez viata in plan sentimental, fiindca muladhara care este in legatura directa cu anahata, poate sa imi ofere bunuri materiale in detrimentul celor sufletesti, neputand in acest sens sa ma dezvolt spre iubire, deci neputand nici sa o primesc din moment ce nu o ofer si eu altora, astfel ca in relatiile mele va exista mereu un gol si un zid pus intre mine si ceilati, fiindu-mi frica sa las garda jos, ca nu cumva sa pierd controlul, putand astfel deveni agresoare de frica sa nu fiu ranita dar, cu toate acestea, egoul meu imi va produce cea mai mare rana care ma va indrepta spre o viata netraita cu adevarat, finalul fiind anxietatea, depresia, insomnia si boli care se pot declansa la nivelul acestor chakre fiindca daca aici in plan terestru ne putem permite sa fentam cu banii, in univers asa ceva nu ne este permis, primind in mod constant exact ceea ce si noi dam la schimb. La fel se intampla cu fiecare parte a fiintei noastre. Primim ca sa daruim si noi la randul nostru, creand astfel un echilibru cat mai perfect intre daruire si primire. Si fiindca toate aceste lucruri nu ni s-au spus cand am fost copiii si nici la scoala nu am fost invatati despre toate acestea, m-am gandit sa iti ofer acest dar, ca sa poti astfel sa te cunosti mai bine, sa intelegi mai corect cum functionezi si ce anume ai de vindecat in viata ta ca sa poti elimina toate aceste distorsiuni.

Noi suntem emotii, iar aura noastra reflecta exact emotiile pe care noi le avem, campul nostru fixandu-si exact acele culori de baza care sunt in conformitatea cu cele mai pregnante emotii pe care ni le manifestam in viata de zi cu zi. Asta inseamna ca daca eu ma dezvolt ca si o persoana plina de nemultumiri si asteptari din partea celorlati, aura mea va primi exact culorile eferente tipului de ego pe care il voi manifesta. In schimb daca ma dezvolt ca o persoana recunoscatoare, vazand marile daruri pe care universul mi le ofera zi de zi, oferind si eu la randul meu daruri pretioase, stiind ca daca eu consider ca merit ceea ce este mai bun inseamna ca la fel merita si ceilati semeni ai mei, atunci cu siguranta ca aura mea va refleta toate aceste atribute ale sentimentelor inalte pe care mi le dezvolt in mod constant. Este bine de inteles acest aspect fiindca viata noastra se dezvolta in sinergie cu acele sentimente pe care noi le oferim celorlati prin ganduri cuvinte si fapte cel mai mult, punand astfel amprenta pe fiecare manifestare pe care ne-o ofera viata ca feedback, aducand in viata noastra personaje cu care sa ne putem juca rolurile pe care ni le-am ales. Daca o persoana egotica are o aura patata cu culori murdare si terne, in schimb o persoana spirituala va avea aura curata, plina de culori vii cu irizatii puternic stralucitoare.

O persoana recunoscatoare, care va adopta un mod de comunicare si de manifestare a vietii pozitiva, in conformitate cu legea daruirii/primirii corect traita, va dezvolta o aura profund benefica, foarte extinsa, cu irizatii galben-aurii, argintii-aurii sau albastrui. Despre aceste persoane se spune ca au charisma pozitiva si ca pot adesea vindeca chiar si prin simpla lor prezenta.

Iubirea adevarata straluceste in multe culori. Bunaoara iubirea dezinteresata, are o minunata culoare trandafirie mergand pana la irizatii superb aurii. Sentimentele inaltatoare si cuvintele care redau adevarul si respectul de sine si de semeni, va fi transpus in aura intr-o frumoasa culoare albastra aidoma cerului senin. Daca iubirea creste si mai mult si devine si mai inaltatoare, aura va deveni de un purpuriu violet sau galben-auriu, demonstrand astfel ca acea persoana este cu adevarat autentic spirituala.

Un videcator autentic, si aici ma refer la medici, aistente etc. cu siguranta ca va avea in aura foarte mult verde si tocmai aceasta energie pura si curata de vindecare il va face pe acel medic faimos fiindca chiar simpla lui prezenta si stare de spirit ii va ajuta pe bolnavi sa se vindece rapid.

Un om furios va avea in aura mult rosu murdar. Cei pesimisti vor avea o pata rosie intunecata in zona gatului care la orice stare de suprare si autocompatimire se va indrepta spre inima, ajungand astfel sa isi faca cum se spune rau cu propria lor mana. Sentimentele de teama apar in aura de culoare alb-cenusiu. Invidia  apare ca verde-inchis murdar. Cand te afli langa o astfel de persoana, ai impresia ca ai intrat in ceva vascos si lipicios simtind adesea nevoia sa te indepartezi de ea cat mai rapid. Sentimentele de tristete creeaza in aura pete de culoare cenusiu inchis conferind senzatia de greutate atat pentru cel trist, acesta avand impresia ca duce dupa el tone de greuti, cat si pentru cel aflat in preajma, acesta simtind brusc o stare de apasare mai ales la nivelul partii superioare a spatelui. Cei frustrati si iritabili au in aura pete de rosu-inhis maroniu creand vibratii perturbatoare in jur, putand cei aflati in preajma sa se trezeasca ca se enerveaza brusc si adesea fara vreu motiv aparent.

Am vazut materiale in care se vorbeste despre beneficiile unor droguri si bauturi alcoolice si pot sa spun ca aceste dependente nu fac altceva decat sa creeze culori de gri murdar lipicios si verde intunect in aura, indreptand in timp consumatorul spre dezechilibre emotionale ca furia, depresia si anxietatea si asta datorita crearii senzatiei de apasare si cleste pe care consumatorul il simte indeosebi in zona capului si de care vrea sa scape, provocand persoanele cu preponderenta pozitive la schimb energetic, scapand in acest fel pe moment de greutate. Acest aspect se poate observa cu precadere intr-o familie in care barbatul bea si femeia se roaga mult ca sa il ajute pe acesta sa scape de meteahna. Barbatul nu numai ca nu va scapa de meteahna, dar isi va provoca adesea prin violenta sotia sau copiii ca sa ii cedeze energie, putand astfel fiinta ani multi intr-un astfel de climat. Observa cum alcoolicii care traiesc singuri nu au o viata lunga iar asta fiindca le lipseste sustinerea energetica pe care le-o ofera sotiile si copiii celor casatoriti. Parerea mea e ca nici drogurile si nici alcoolul nu ajuta pe nimeni ci chiar din contra, creeaza doar disensiuni si violenta.

Acestea au fost doar simple exemple, ca sa poti intelege mai bine, ca modul tau de abordare a vietii chiar conteaza si ca indiferent de ce gandesti, cuvanti sau faci, ti se imprima in aura ca si culoare, acesta fiind de fapt buletinul tau, cu care mai apoi vei calatori exact in acele sectoare ale vietii care sunt pe masura cu ceea ce tu oferi ca plata/influenta energetica.

Dar despre toate acestea, mai in amanuntime, vei afla in viitoarele materiale, asa ca te invit sa stai pe aproape si sa imi dai un feedback ca sa stiu daca ti-am fost de folos.

Cu drag Ramona

Am pus acest film ca sa vezi cum sunt miscate energiile si cateva dintre culorile existente, fiindca si tu ca si acel vindecator, misti energii in jurul tau, iar culorile si puritatea acestora sunt in functie de sentimentele si starea interioara pe care o ai. Daca doresti sa stii ce se vorbeste, da click pe CC de unde alege transferati fisierul audio dand click pe ok, iar mai pe urma da pe traduceti subtitrarile, coborand in lista pana dai de Romana alegand de asemeni optiunea ok

Lasă un răspuns

