Din suflet iti multumesc…..

Acest articol este scris special pentru tine. In acest mod doresc sa iti multumesc ca mi-ai apreciat articolele oferindu-mi feedback prin aportul tau direct sau daruindu-mi cate un like, o vorba buna sau de recunostinta. Da-mi voie sa iti ofer si eu un dar de inima drept multumire. Faptul ca acum te afli aici, inseamna ca esti pretuit si tu chiar meriti asta. Fii binecuvantat!

cu drag Ramona

 

Primul lucru este acela de a te accepta in mod profund pe tine insuti. Fiecare se simte inferior intr-un fel sau altul. Motivul este neacceptarea faptului ca fiecare este unic. Nu se pune problema superioritatii sau a inferioritatii. Fiecare face parte dintr-o categorie care ii este proprie si din acest lucru nu rezultă nicio comparatie. Si nu pot sa-mi închipui o fiinta care să aiba totul in aceasta lume. Unii nu au ezitat sa incerce, dar au esuat lamentabil. Fii doar tu insuti si va fi suficient.(Osho)

Like This!

4 răspunsuri

  1. Eu sint cel ce iti multumesc ca te am ca verisoara , o fiinta care raspindeste mesajul iubirii si daruiri . Dumnezeu sa te binecuvinteze Ramona impreuna cu familia ta draga . Pupici de aici de departe .

    1. pupicei si din partea noastra dragii mei, si iti multumesc pentru cuvintele frumoase

  2. Magalena Cherlea | Răspunde

    Multumesc Mesager drag de LUMINA !In imaginea mea cum arata un INGER e asa ;asa cum esti TU asa arata un INGER ;blind ,cald si plin de IUBIRE pe care o transmite si care ajunge acolo unde este nevoie de ea .Multumesc ca esti acum aici.TE IMBRATISEZ CU MULT DRAG!

    1. Adevarul este ca peste tot pe unde merg intalnesc doar Ingeri. Aceasta minunata planeta este plina de Ingeri, doar ca unii au descoperit asta iar altii au ratacit un pic drumul, dar pana la urma sigur au sa il gaseasca pe cel corect.
      Te imbratisez si eu cu cu mult iubire, draga mea.

Lasă un răspuns

