Secretul abundenţei – interviu cu Lilou Macé

…..am început să fiu cine sunt. Bună sau rea, îţi place sau nu, asta sunt. Şi din clipa aceea în care ştim că cine suntem e… E doar cine suntem… Atunci putem să apărem oriunde şi să facem ce vrem. Şi atunci putem să avem mai multă bucurie, iese la suprafaţă copilul interior şi luăm iniţiative care nu sunt „cu scopul de”… Cu scopul de a îmi impresiona familia, sau prietenii, sau de a îmi dovedi asta sau asta…Totul devine o aventură. Şi aşa este o aventură: viaţa apare peste tot, în moduri magice. Deci, da… Are legătură cu abundenţa, sigur că da. Cred că nu există abundenţă adevărată, până când nu apărem cu adevărat aşa cum suntem, autentici, vulnerabili şi personali… Nu personali, ci necondiţionaţi. Cu cât lăsăm mai mult la o parte toate întâmplările trecute şi cu cât suntem mai mult noi înşine, când ne simţim bine cu cine suntem, când facem lucrurile din inimă şi le facem necondiţionat, pur şi simplu pentru că vrem să le facem… Atunci viaţa e uluitoare! Toată munca mea, toate interviurile mele sunt disponibile gratis, online. Iar autorii nu mă plătesc să fac interviurile alea. Şi cu toate astea… Şi cu toate astea… Toată viaţa îmi arată abundenţă şi mă sprijină în fiecare pas de pe cale. Am bani în cont? Nu. Are asta legătură cu fericirea? Nu – am văzut-o de sute de ori! Banii ne sprijină foarte mult, dar cred că noi am inversat puţin lucrurile, aşa că eu doar redescopăr în această călătorie cine sunt eu!

Lilou Macé este autoarea cărţilor:
I Had No Job and I Liked It (Am rămas şomeră şi mi-a plăcut)
I Had No Money and I Liked It (Am rămas fără bani şi mi-a plăcut)
http://www.liloumace.com
http://www.juicylivingtour.com

Lilou Mace a reusit sa treaca peste obstacolele gandirii limitative, alegand de data asta cu inima, asa precum si Wayne Deer recomanda tuturor celor ce se afla blocati in vechile patternuri familiare si de grup. In filmul Schimbarea ( The Shift), acesta reuseste sa aduca in prim plan, adevaratele valori de viata existente.

3 răspunsuri

  1. Abundenta ..adevarata abundenta … aceasta seva a vietii asa cum spune Lilou .. sau esenta a vietii … nu inseamna ceva material … si pentru a putea fi dobandita trebuie sa fii si sa traiesti in prezent .. sa fii in mijlocul lucrurilor .. .. si sa ai incredere in univers .. fiind atunci implinit .. simtind abundenta si nemai existand nici o limitare … interesant

    1. Sa stii ca si eu sunt in asentimentul lui Lilou. Faptul ca ai bani nu inseamna abundenta. Adevarata abundenta este sa ai in preajma ta oameni cu care sa te bucuri de viata, sa razi,sa impartasesti, sa co-creezi, sa simti ca traiesti frumos. Poti sa ai cati bani vrei, cate case vrei, masini si proprietati, daca langa tine se afla persoane cu care nu impartasesti bucuria si nu iti traiesti clipa asa cum sufletul tau isi doreste sa o traiasca, n-ai dobandit nimic. Omul in viata isi amniteste de acele momente in care s-a simtit implinit si fericit alaturi de ceilalti. Daca un om a trait o viata si nu are astfel de amintiri, cu siguranta ca va pleca dincolo gol, fiindca lucrurile materiale e obligat sa si le lase aici, dincolo mergand doar cu mintea si trairile sufletesti. Asta inseamna ca esti cu adevarat implinit atunci cand ai reusit sa atingi macat o singura persoana vorba lui Wayne Dyer.

  2. Desi mai toti cand se gandesc la abundenta .. vad doar bani in fata ochilor … masini .. propietati .. etc .. categoric ca faptul ca ai bani nu inseamna neaparat abundenta .. poate insemna cel mult o abundenta materiala .. care sigur nici ea nu e de neglijat .. dar asta este doar o mica parte din marea abundenta privita sub aspectul material – spiritual … devarata abundenta .. constand asa cum bine spui … in a avea in preajma oameni cu care sa te bucuri de viata .. sa razi … sa impartasesti .. sa simti ca traiesti frumos.

Lasă un răspuns

