Evanghelia Eseniana a pacii

Am citit prima data Evanghelia Pacii prin 1992 si m-am indragostit de ea din prima, fiindca mi se pare una dintre cele mai usoare si mai bine puse la punct documente care ne explica in termeni usori si precisi, exact ce avem de facut ca sa ne rebransam la esenta vietii, redevenind ceea ce noi suntem ca fiinte perfecte si pline de lumina. Daca n-ai citit pana acum aceasta frumoasa lucrare, merita sa o faci, fiindca sigur te vei imbogati cu noi invataturi si viziuni imbucuratoare de viata.

sursa: http://www.scribd.com/emilcadar

2 răspunsuri

  1. Superrrr … acest frumos material .. aceasta frumoasa evanghelie .. poate fi si un material de studiu pentru intrebarea din materialul precedent – Este postul o credinta gresit preluata ?

    Am citit acum cca 3 ani aceasta evanghelie .. care arata printre multe altele .. un mod corect de alimentatie si o cura de purificare .. de curatare de toxine .. dar care in functie de boala poate fi atat de drastica pentru boli mai grave … incat aproape te cureti de tot .. haha .. asta ca sa fac o gluma … dar citind aceasta evanghelie mi-am dat seama cat de mult se supra-alimenteaza oamenii si in general cate prostii consuma societatea de astazi .. deci hrana este bazata pe cereale.. legume fructe … mancat de 2 ori pe zi la pranz si seara iar mancarea la o masa nu trebuie sa depaseasca cca 500-600 g … ei ce ziceti ? .. dar va las pe voi sa descoperiti mai multe citind aceasta frumoasa evanghelie .. care intradevar este dragoste la prima citire ..

    Spre dezamagirea mea .. desi am citit acesta evanghelie … va pot spune ca in ceea ce ma priveste referitor la papa … nu am luat nici o masura .. am zis celebrul .. foarte buna .. dar de maine .. hahaha …

    Multumesc Ramona … ca mi-ai reamintit de ea .. am sa incerc sa o implementez macar partial …

    1. „nu este spurcat ce baga omul in gura ci ceace iese din gura sa” – pe de alta parte toate sunt in interdependenta.

Lasă un răspuns

