Ca esti femeie sau barbat, e bine totusi sa stii!

Bine ai revenit pe caleaspretine

Acest articol cu siguranta ca te va pune pe ganduri daca esti femeie, dar nici tu ca barbat nu vei putea ramane neutru. Stiu ca este unul dintre articolele cele mai incitante pe care le-am scris pana acum, dar consider ca a sosit timpul sa afli adevarul. De aici incolo, alegerea iti apartine. Daca pana acum nimeni nu ti-a spus ce rol joci pe acest pamant, de acum incolo ai dreptul sa decizi in cunostinta de cauza. Cu niste ani buni in urma, am citit cartea lui Carlos Castaneda-Trecerea varajitoarelor. In aceasta carte, se afla un fragment, care merita sa fie adus la cunostinta atat a fiecarei femei, cat si a fiecarui barbat. Iata despre ce este vorba:

Fiecare dintre noi in timpul vietii am pierdut o cantitate mai mare sau mai mica de energie. In functie de experientele pe care le-am traversat, de intersectarile pe care le-am avut cu diverse persoane, noi am lasat cate o parte din ceea ce noi suntem, blocate in diverse programe. Ca sa se aduca inapoi toata acea cantitate de energie, e nevoie ca fiecare persoana sa isi faca o recapitulare a vietii, vindecand, readucand, terminand si rescriind fiecare etapa a vietii in asa fel, incat de data asta sa directioneze energia pe care o detine, pentru un bine mai inalt. Am sa ma abtin sa vorbesc in acest articol despre recapitulare, in schimb am sa punctez un amanunt pe care sunt sigura ca foarte putine persoane o stiu.

” Clara mi-a explicat ca recapitularea e necesar sa fie inceputa in asa fel incat sa ne fie focalizata atentia mai intai pe activitatea noastra sexuala din trecut.

” De ce e necesar sa incepem cu asta? ” am intrebat suspicioasa.

” Nu cred ca aventurile mele sexuale au avut o importanta chiar atat de mare. ”

” Pentru ca aici este blocata cea mai mare parte a energiei noastre.” a spus ea. ” De aceea, e necesar sa eliberam acele amintiri mai intai.”

„N-are nici o importanta ca te uitai pe pereti, plictisita de moarte, sau ca vedeai stele verzi, sau focuri de artificii, cineva si-a lasat totusi energia in tine si s-a facut nevazut cu o buna parte dintr-a ta. ”

Eram absolut bulversata de afirmatiile ei. Imi repugna faptul de a ma intoarce chiar acum in trecut, la experientele sexuale pe care le-am avut.

“ Este indeajuns de greu ca trebuie sa-mi retraiesc copilaria, ca sa mai imi aduc aminte si ceea ce s-a intamplat cu barbatii cu care am avut relatii sexuale.

Clara ma privi ridicand din spranceana.

“ In afara de asta,” am adaugat, “ te astepti probabil sa ma destainui. Dar, pentru Dumnezeu, Clara, ce-am facut eu cu barbatii nu e treaba nimanui, asta sa fie clar!”

Am crezut ca explicatia mea a fost destul de clara. Insa ea dadu cu fermitate din cap si zise:

“ Chiar vrei ca barbatii pe care i-ai avut sa continue sa se hraneasca cu energia ta? Vrei ca ei sa devina tot mai puternici, pe masura ce tu devii mai puternica? Vrei sa fii sursa lor de energie pentru tot restul vietii tale? Nu, nu cred ca intelegi, ca realizezi cu adevarat, importanta actului sexual si nici scopul recapitularii. “

Ai dreptate. Nu inteleg ratiunea cererii tale bizare. Si ce-i treaba asta cu barbatii care devin mai puternici pentru ca sunt eu sunt sursa lor de energie? Nu sunt nici sursa si nici furnizoarea de energie a nimanui. Iti jur! “

Ea zambisi spuse ca gresise fortand o confruntare de idei chiar in acest moment.

“ Ai rabdare. “ ma implora ea. “ Aceasta este doar o credinta a carei partizana am ales sa fiu. Cand vei mai progresa cu recapitularea, iti voi vorbi despre originea acestei credinte. In acest moment e suficient sa iti spun totusi, ca reprezinta o parte importanta a artei pe care ti-o impartasesc. “

“ Daca este chiar atat de importanta pe cat pretinzi, Clara, poate ca ar trebui totusi sa-mi vorbesti acum despre asta.” am spus “ Inainte de a merge mai departe cu recapitularea, as dori sa stiu cu exactitate in ce ma implic. “

“ In regula, daca insisti. “ zise ea aproband din cap.

Cu o voce autoritara a unui profesor care ilumineaza un neofit, mi-a explicat ca femeile mai mult decat barbatii, sunt adevaratele sustinatoare ale ordinii sociale si ca, pentru a indeplini acest rol, ele au fost educate, la fel in lumea intreaga, pentru a se afla in slujba barbatilor.

“ N-are nici o importanta daca au fost cumparate la targul de sclavi sau daca sunt curtate, adorate si iubite. “ sublinie ea. “ Destinul si scopul lor fundamental este totusi, acelasi: sa hraneasca, sa protejeze si sa serveasca barbatii.

Clara se uita la mine, ma gandeam eu, ca sa aprecieze daca ii umaream rationamentul. Iar eu eram chiar convinsa ca o faceam, desi in sinea mea imi spuneam ca intrega ei premisa era fundamental gresita.

“ Asta poate fi valabil doar in unele cazuri, “ am zis eu, “ insa nu cred ca poti face asemenea generalizari, intr-atat de cuprinzatoare, pentru a include chiar toate femeile. “

Clara dezaproba vehement.

“ Partea diabolica a pozitiei servile a femeilor este aceea ca nu pare a fi o simpla lege sociala nescrisa, ci o necesitatea biologica fundamentala. “ a spus ea.

“ Stai putin, Clara,” am protestat eu. “ Cum ai ajuns totusi la concluzia asta? “

Mi-a explicat ca toate speciile au necesitatea biologica de a se perpetua si ca natura a furnizat uneltele trebuincioase pentru a se asigura ca fuziunea energiilor feminine cu cele masculine are loc in modul cel mai eficient cu putinta. A mai adaugat ca in domeniul uman desi functia primara a relatiei sexuale este procreerea, aceasta mai are inca o functie secundara ascunsa, si anume aceea de a se asigura un flux continuu de energie dinspre femeie spre barbat.

Clara puse un asemenea accent pe cuvantul “ barbat “, incat am fost nevoita sa intreb:

“ De ce o spui ca si cand ar functiona doar intr-o singura directie? Actul sexual nu este un schimb cinstit de energie intre femeie si barbat? “

“ Nu! “ spuse ea emfatic. “ Barbatii lasa anumite fire energetice in corpul femeii. Acestea se aseamana cu niste tenii luminoase care se misca in pantecele ei, sorbind energie. “

“ Asta suna pur si simplu sinistru. “ am zis, facandu-i pe plac.

Isi continua expunerea vorbind cu multa seriozitate.

“ Acesti viermi luminosi sunt pusi acolo pentru un motiv inca si mai sinistru, “ zise ea, ignorandu-mi rasul nervos, “ si anume acela de a garanta ca o cantitate continua de energie ajunge la barbatul care i-a depozitat. Acele fire energetice, stabilite in timpul relatiei sexuale, colecteaza si fura pur si simplu energie din corpul femeii in beneficiul barbatului care le-a instalat acolo. “

Clara era atat de ferma in ceea ce spunea, incat nu mi-am putut permite sa-i iau vorbele in deradere si a trebuit sa le acord atentia cuvenita. Ascultand-o, am simtit cum zambetul meu nervos se transforma in timp in ranjet.

“ Nu ca as accepta vreo clipa ceea ce spui, Clara, “ am zis, “ dar, de curiozitate, cum de ai ajuns la o idee asa de absurda? Ti-a vorbit cineva despre asta? “

“ Da, invatatorul meu. La inceput, nici eu nu l-am crezut, “ admise ea. “ “ Dar tot el a fost cel ce m-a invatat si arta de a fi liber ceea ce inseamna ca am invatat sa vad fluxul de energie. Acum stiu ca afirmatiile sale erau adevarate, deoarece pot vedea chiar eu insami filamentele luminoase, ca niste viermi in corpul femeilor. Tu, de exemplu, ai cativa, toti fiind inca activi. “

“ Sa ademitem ca este adevarat, “ am spus jenata. “ De dragul discutiei, da-mi voie sa te intreb de ce anume ar fi posibil asa ceva? Acest flux cu sens unic nu este inechitabil pentru femei? “

“ Dar lumea intreaga este inechitabila pentru femei’ “ a spus ea. “ Dar nu asta e cea mai mare problema. “

“Atunci spune-mi, Calara, care e de fapt problema? Imi scapa. “

“ Necesitatea naturii este aceea de a perpetua specia umana, “ explica ea. “ Ca sa se asigure de continuitatea acestui proces, femeile trebuie sa suporte o povara excesiva la nivelul chakrei de baza. Iar asta inseamna un flux de energie care din pacate, taxeaza femeile. “

“ Dar tot tu mi-ai explicat de ce trebuie sa se intample astfel, “ am spus, deja dominata de forta de convingere.

“ Femeile cu adevarat reprezinta fundamentul pentru perpetuarea speciei umane, “ imi spuse Clara. “ Cea mai mare parte a energiei vine de la ele, nu numai cea necesara gestatiei, nasterii si hranirii copiilor lor, dar de asemenea pentru a garanta faptul ca barbatii isi joaca rolul in cadrul acestui proces. “

Clara a mai explicat ca, la nivel intelectual, acest proces garanteaza ca femeia isi hraneste energetic barbatul prin intermediul filamentelor pe care el le-a lasat in corpul ei, astfel incat barbatul devine in mod misterios dependent de ea, la nivelul energiei eterice. Acest lucru este exprimat prin comportamentul fatis al barbatului care revine iarasi si iarasi la aceeasi femeie, pentru a-si putea mentine sursa de subzistenta. In felul acesta, spunea Clara, natura garanteaza ca barbatii, pe langa impulsul pentru gratificatii sexuale imediate, stabilesc legaturi mai durabile cu femeile respective.

“ Aceste fire energetice lasate in pantecul femeii se contopesc cu structura energetica a fatului, in cazul in care are loc conceptia, “ dezvolta Clara. “ S-ar putea ca acestea sa stea la baza legaturilor familiare, caci energia de la tata se contopeste cu cea a fatului si ii da capacitatea barbatului sa simta ca acel copil este cu siguranta al sau. Acestea sunt cateva adevaruri de viata pe care o mama nu i le impartaseste niciodata fetei sale fiindca nu cunoaste adevarul. Din pacate, femeile sunt educate sa se lase usor seduse de barbati, fara sa aibe nici cea mai vaga idee despre ce consecinte, in termeni de drenaj energetic, poate avea o relatie sexuala. Aceasta este parerea mea si de aceea consider ca nu este cinstit ceea ce se intampla.”

Ascultand-o pe Clara vorbind, a trebuit sa accept ca, la un nivel foarte profund, ceva din ceea ce spunea avea totusi sens pentru mine. Ea m-a sfatuit sa nu ma multumesc doar sa fiu sau sa nu fiu de acord cu ea, dar sa ma gandesc si sa-i evaluez vorbele intr-un mod intelept, curajos si lipsit de prejudecati.

“ Este indeajuns de rau si ca doar un singur ins lasa fire energetice in corpul unei femei, “ continua Clara, “ desi acest lucru este necesar pentru a avea urmasi si pentru a le asigura supravietuirea. Dar sa aibe in corpul sau fire energetice de la zece, douazeci sau chiar mai multi barbati, hranindu-se toti acestia cu luminozitatea ei, este mai mult decat o femeie poate suporta. Nici nu-i de mirare ca femeile nu ridica niciodata capul. “

“ Poate o femeie sa scape de ele? “ am intrebat, din ce in ce mai convinsa ca era totusi o urma de adevar in vorbele Clarei.

“ Femeia poarta acei viermi luminosi in pantecul sau timp de sapte ani, “ zice Clara, “ dupa care acestia dispar sau se sting de la sine. Dar partea cea mai teribila este aceea ca, atunci cand cei sapte ani sunt pe cale de a se scurge, intrega armata de viermi, de la primul barbat avut si pana la ultimul, incep sa se agite dintr-o data, astfel incat femeia, sa fie oarecum obligata sa aibe relatii sexuale din nou. In cazul in care ea cedeaza si acest lucru se intampla, toti viermii se reintorc la viata mai puternici ca niciodata, ca sa se hraneasca din energia luminoasa a femeii pentru alti sapte ani. Este intr-adevar un ciclu fara sfarsit. “

“ Dar daca femeia este celibatara? “ am intrebat. “ Acestia mor, pur si simplu? “

“ Da, dar doar daca ea se poate abtine sa aibe relatii sexuale timp de sapte ani. Dar este aproape imposibil pentru o femeie, in timpurile noastre, sa ramana singura, doar daca nu este calugarita sau are bani sa se intretina singura. Si chiar si intr-o astfel de situatie, tot ar trebui sa aibe un mod de gandire total diferit cu al celorlate femei. “

“ De ce Clara? “

“ Pentru ca a avea relatii sexuale nu e numai un imperativ biologic, dar mai e si un mandat social. “

Clara imi dadu atunci cel mai neclar si intristator exemplu. Din moment ce suntem incapabili sa vedem fluxul energetic, este posibil sa perpetuam inutil scheme comportamentale sau interpretari emotionale asociate cu acest flux nevazut de energie. De exemplu, este gresit ca societatea sa pretinda femeilor sa se casatoreasca sau cel putin sa se ofere barbatilor, cum este la fel de gresit pentru femei sa se simta neimplinite pana cand nu poarta sperma unui barbat in ele. Este adevarat ca firele energetice barbatesti le dau scop, le fac sa isi implineasca destinele biologice, sa hraneasca barbatii si pe odraslele acestora. Insa fiintele umane au devenit suficient de intelepte pentru a cere de la ele insele mai mult decat pura desavarsire a imperativului de reproducere. A mai adaugat ca, de pilda, sa evoluezi este un imperativ egal, daca nu chiar superior celui de a te reproduce si ca, in acest caz, evolutia are ca rezultat trezirea femeilor la adevaratul lor rol in schema energetica a reproducerii.

Apoi, a adus discutia la un nivel personal, spunand ca fusesem educata, asemeni oricarei alte femei, de o mama care privea ca o obligatie primordiala sa o creasca astfel incat sa gaseasca un sot potrivit pentru a nu purta stigmatul de fata batrana. Ca a fost intr-adevar educata ca un animal, sa fac sex, indiferent de numele pe care il dadea mama acestui lucru.

“ Tu, precum toate celelalte femei, ai fost de asemeni inselata si obligata sa te supui. “ zise Clara. “ Iar partea trista este ca esti si tu prinsa in capcana acestei scheme, chiar daca nu ai intentia ca sa procreezi. “

Afirmatiile sale erau atat de deprimante, incat am ras din pura nervozitate. Clara, in schimb nu era deloc tulburata.

“ Poata ca toate acestea sunt adevarate Clara, “ am spus incercand sa nu sune condescendent. “ Dar, in cazul meu, cum ar putea faptul ca-mi amintesc trecutul sa schimbe ceva? Nu sunt deja lucruri traite pentru care n-ar trebui sa ne framantam? “

“ Nu-ti pot spune ca decat pentru a te trezi, trebuie sa spargi un cerc vicios [ ….. ] acumularea energiei sexuale este primul pas in calatoria spre corpul eteric, adica, calatoria spre constiinta care iti poate conferi in final, libertatea absoluta.”

In general sunt o fire pragmatica, care atunci cand dau de o informatie interesanta, incerc sa pun cap la cap unele lucruri. In acest caz, pot sa spun ca undeva in timp, nu se stie cand, cineva a cunoscut aceste amanunte si cu siguranta ca sunt persoane care cunosc si acum aceste adevaruri dar tac. Daca privim doar la biserica crestina, putem observa ca sunt unii preoti care sfatuiesc femeile sa se abtina de la sex, interesant, dar chiar 7 ani. Mai apoi, daca in familie exista cautatori sinceri si au norocul sa ajunga la un duhovnic special, acesta le va spune sa intrerupa sexul, ceea ce chiar ca te pune pe ganduri nu-i asa?

Precum se poate vedea din acest scurt text, cu siguranta ca se stie acest secret, dar cu toate acestea, cineva are totusi interesul sa nu il divulge oricui. Faptul ca in ultima perioada exista o adevarata degringolada sexuala, tinerii necunoscand adevarul, nu poate sa duca decat la devitalizare si intoxicarea fluxului energiei de baza, atat la barbat cat si la femeie, si precum deja se stie cat de importanta este chakra Muladhara pentru iesirea din sistemul de date al reincarnarilor karmice, se poate foarte usor intui dezavantajul pe care si-l produc ambii protagonisti. Sa ne amintim de Maria Magdalena, care datorita multitudinii de legaturi energetice avute cu barbatii, s-a transfirgurat atat de tare, incat nici macar nu mai constientiza ca umbla infasurata intr-o plasa transparenta, revenindu-si la normal abia dupa ce Iisus i-a reparat campul auric. Ce a facut de fapt Iisus cu Maria Magdalena. Gandeste-te un pic la implicarea pe care oamenii o au conectandu-se unii la altii. Un barbat are legaturi sexuale cu un numar de femei. Acestea la randul lor au legaturi sexuale cu un alt numar de barbati care si ei la randul lor au legaturi sexuale cu un numar de femei si tot asa, grupul marindu-se, se creeaza karma colectiva. Crezi ca acest grup are nevoia ca sa se extinda de prea mult timp? Aiurea. Aveam o cunostinta, medic dermato-veneric. Intr-o zi trecand pe la spital, am zis sa merg sa il salut. Stupoare insa! In fata cabinetului, puhoi de lume. Holul de la etajul pe care se afla cabinetul, era plin de barbati. Tocmai cand am dat sa plec, a deschis medicul usa de la cabinet si vazandu-ma, m-a chemat inlauntru. Ce se intamplase de fapt? Doua fete de consum din Satu Mare, au umplut orasul de blenoragie. Si precum medicul a zis, acela era doar inceputul, fiindca primii care devin constienti de boala, sunt de obicei barbatii, dupa care urmeaza la rand femeile. Acest exemplu este unul elocvent, putand sa te faca sa constientizezi cate legaturi energetice se fac intr-un timp scurt si cat de mare poate sa ajunga un grup, socotit fiind ca acum se poate foarte usor mari grupul si cu protagonisti si protagoniste din alte tari.

In momentul in care o femeie se decide sa inceapa un anume drum spiritual, toata aceasta karma colectiva de care ea este legata prin acele filamente energetice, tinde sa se indrepte spre ea, cerand sa fie curatata. Ti se pare ciudat? De ce crezi ca persoanele care au decis sa urmeze un anume drum spiritual, se confrunta cu mai multe greutati si probleme cecat cele ce peregrineaza pe un drum material? Fiindca toate acele programe, dupa ce sunt atrase spre cautator prin acele fire energetice, incep sa iasa la surpafata, fiind oglindite de cei ce formeaza acel grup si care inca nu doresc sa iasa din acele jocuri. Asta inseamna ca, o persoana care urmeaza anumite tehnici de eliberare, are mari sanse sa fie pocnita tocmai de acele persoane cu care e in legatura si care refuza sa mearga si ele la randul lor pe un drum spiritual, neavand nici cea mai mica dorinta de eliberare, multe dintre ele chiar necrezand ca se poate asa ceva. Pentru cine reuseste sa vada intreg desfasuratorul, e simplu sa inteleaga ce se intampla si de ce se intampla ceea ce se intampla. Iisus pe Maria Magdalena, a deconectat-o pus si simplu de la acel joc/program colectiv, intrerupand legaturile energetice cu toti cei cu care ea era conectata la nivel subtil, putand sa o readuca la constientizare si normal, nemaifiind trasa de acele programe in jos. Asta inseamna ca, omul urca si coboara odata cu membrii grupului din care face parte ca si conectare energetica, fiindu-i bine sau rau in functie de energiile care se invart in grup, putand fi sanatos ori ba in functie de cat de toxice sunt energiile acelui grup etc. Pana si copiii primesc insusirile cu care se nasc tot la nivel de grup, karma colectiva spunandu-si cuvantul. Despre asta au vorbit maestrii si toti cautatorii adevarati, acei cautatori de marca care au reusit la un moment dat sa vada adevarul. Mai apoi, si clarvazatoarea Vanga, a vorbit despre aceste fire energetice si daca nu ma insel, pana si Valentina din Iasi a vorbit despre ele. Toate aceste dovezi, ar trebui sa ne puna pe ganduri in mod serios. Iar mai apoi, faptul ca barbatii s-au invatat sa umileasca femeile, cu siguranta ca foarte mult bine nu le-a adus, fiindca daca legatura intre ei si acele femei cu care au avut cel putin un act sexual, prin care si-au lasat sperma in ea, creand astfel legatura intre ei doi, legatura care ramane activa pe tot parcursul vietii, e bine sa se gandeasca cam ce energie transmit spre ei, toate acele femei umilite, calcate in picioare si batjocorite sau care au fost umilite de oricare alt barbat cu care au intretinut relatii sexuale. Clar ca la fel se intampla si in familie, daca barbatul isi umileste si calca in picioare sotia si/sau fetele pe care le are, stiut fiind ca el este legat si de copii la fel de puternic ca de sotie, cam ce energie poate transmite o femeie suparata, nemultumita, indurerata?! O femeie care daca mult timp este bruscata si batjocorita, poate foarte usor ajunge la ura, blesteme, tensiune etc. bombardand barbatii cu cele mai toxice si nocive energii. Consider ca e bine sa mediteze asupra acestui adevar atat femeile cat si barbatii, fiindca precum se poate vedea, distractia adesea poate sa coste zic eu, cam scump, iar dupa ce raul s-a facut, regretele sunt deja tardive, fiindca dupa cum s-a putut vedea si in scurtul fragmentul expus, singura solutie care exista ca sa se poata face deconectarea de la karma colectiva, este stoparea practicilor sexuale timp de 7 ani.

31 răspunsuri

  1. multumesc mult ca ai postat aceste informatii , mi-au fost foarte de folos

    1. cu mult drag le-am postat Florinel si ma bucur mult ca cele aflate iti sunt de folos…cu cat ne bucuram mai multi de experiente frumoase, cu atat mai bine…

  2. Eu stiam ca acea karma se intoarce asupra celui care si-a batut joc in cazul persoanelor nascute in zodia Alun(zodiacul druidic/arboricol). Adica daca el/ea e Alun si isi bat joc de el/ea cineva, indiferent cum, acela primeste o karma dinspre el/ea din zodia Alun.

    1. Socotit fiind ca in relatiile interumane inca exista multa neintelegere, neimplinire si nefericire, nu cred ca putem spune ca doar cei nascuti in zodia Alun au de invatat lectiile relationale. Intr-un fel sau altul, cam fiecare dintre noi avem de invatat anume sectiuni, aducand echilibru in unele parti ale fiintei noastre. De fapt, karma nu este fixa si ea tine de credinte si valori distorsionate, de o gandire si actiune gresita, nu neapar rea, ci facuta in mod gresit, datorita nestiintei si al presiunilor exercitate de multe ori si din afara. Cand insa omul ajunge savada adevarul si sa isi vindece emotiile, schimbandu-si credintele si valorile, viata lui, automat ia o alta intorsatura. De aceea se si spune la romani ca destinul si soarta sunt doua lucruri diferite. Ca destin, ai venit sa echilibrezi ceva, iar prin soarta, adica liber arbitru, poti sa faci in asa fel, incat sa ajustezi lucrurile pana cand ajungi la acel echilibru vizat, si ca in Matrix, iubirea in general invinge.

  3. Am citit recent intr-o carte, Modelul Divin parca, daca nu confund, ca deoarece se apropie data 21.12.2012, cand vom fi nevoiti sa trecem la al 3-lea nivel de constiinta, sunt grabite procesele de ardere a karmei prin faptul ca trecem prin niste „probe de foc” mai repede ca sa ajungem sa constientizam ce avem de ispasit sau de invatat, sa fim pregatiti pentru data aceea.

    1. Ce este de fapt karma? Fiecare dintre noi ne-am nascut si am fiintat intr-un anume mediu, de unde am preluat un numar de credinte, bazate pe cele spuse de altii, pe cele citite sau vizionate de noi la tv, ori traite prin experiment propriu. O parte dintre ele ne-au creat neplaceri, declansand in noi o serie de emotii. Bunaoara unui copil care din cand in cand ia note sub cele dorite de parinti, i se spune ca este prost. Daca i se spune de multe ori asa, si copilul isi da totusi silinta sa invete dar cine stie din ce motiv ii este greu sa asimileze o anume materie, ca doar nu om fi talentati chiar in toate nu-i asa? – isi creeaza o ancora, crezand la un moment dat ca el chiar este prost, acest lucru producandu-i o serie de emotii. Aceste emotii si credinte limitative, il vor face sa se lupte exact in directia in care el nu are talent, incercand in acest fel sa demonstreze ca nu este prost. Dar, deoarece ii lipseste talentul, e posibil ca in timp sa i se mai spuna si de altii ca este prost, acest cuvant fiind ca un buton care declanseaza starile emotionale toxice, putand duce la un moment dat omul spre o credinta falsa, numita credinta limitativa, generalizata de altfel, care il va face sa se considere prost, nedezvoltandu-se in acest sens nici in directiile in care el chiar are talent. Aceste repetitii bazate pe distorsiuni, duc la declansarea asa zisei karme, adica experiment trait prin repetitie numit pacat in crestinism, si insasi felul de gandire al acelui om, il va indrepta intr-o directie gresita, declansand astfel experiente limitate de o gandire cu focalizare mica. Exact ca si cum si-ar pune ochelari de cal, putand vedea doar in fata, sau ar intra intr-un butori adanc sau intr-o groapa, putand vedea doar o bucatica de cer, sau intr-un labirint al carui ziduri nu il lasa sa vada prea mult din ceea ce este in jur. In acest fel, el isi va crea falsa imagine ca viata este exact atat si asa cum si cat el vede din ea. Si fiindca isi creeaza aceasta ingradire, viata ii va oferi ca feedback, exact atat cat el crede ca merita sa primeasca. Si e normal ca in timp sa se simta inutil, iar din cauza supararilor si stresului sa se imbolnaveasca, ori cei din jur sa il pocneasca sau sa rada de el. Si tocmai aceste lovituri il vor inversuna sa afle raspunsul corect. Sa inteleaga cum de se poate ca unii sa o duca bine si el prost. Si cu cat va fi mai motivat sa afle aceste raspunsuri, cu atat le va si gasi, fiindca de data asta, mintea lui va fi focalizata in acea directie, aparandu-i in cale oameni sau carti ori publicatii diverse care il vor ajuta…..si, la un moment dat, va descoperi ca el este talentat, ca detine de fapt talente pretioase pe care si le-a neglijat dintr-o gresita intelegere. Va incepe deci sa se foloseasca de talentele lui native de data asta, care ii vor da o stare de satisfacie si bucurii multiple. Si asa, se vindeca de credinta limitativa, scapand de unul dintre programele aflate in karma lui. Sigur ca a fost doar un exemplu, insa in mare, cam asa se intampla cu fiecare credinta limitativa pe care o avem. Acum, e mai putin relevant ca se apropie 2012 sau oricare alt an. Faptul ca in ultimii ani au aparut foarte multe informatii, chiar si psihologia schimbandu-se mult, creandu-se in acest sens ramuri noi precum psihologia holistica, transpersonala si NLP-ul, care sa ajute omul sa iasa din credintele limitative, l-au facut sa caute in acel sens, karma, sau programele distorsionate existente datorita acestor false credinte, putand fi mai usor vazute si transformate. De ce sa asteptam sa iasa acestea la suprafata prin emotii si trairi de viata neplacute, cand putem sa ne vindecam emotiile fara a fi neaparat necesar sa suferim, ca mai apoi sa ne schimbam si modul de gandire. Rolul acestui blog chiar acesta si este. In genere, in materialele existente pe el, am vorbit despre o multime de credinte limitative si cum se poate scapa de tipare vechi. Har domnului ca exista o multime de cai si modalitati de vindecare si schimbare. Doar de noi depinde cand vom dori sa ne apucam de treaba si cat de repede le vom vindeca si transforma, rescriindu-ne astfel contractul sufletului sectiune cu sectiune. Am incercat Dia sa iti ofer un raspuns cat mai complect, tocmai ca sa intelegi ca noi, chiar nu are rost sa trecem prin suferinte, decat doar daca noi ne dorim asta.

  4. Mersi:) Pana acum nu am prea inteles exact ce e o karma. Mai mult credeam ca tine de ceva rau facut unei alte persoane in viata asta sau alta si acel rau se intoarce intr-un fel asupra elui care l-a facut. Eu ma regasesc in exemplul dat si incerc din greu sa-mi schimb aceasta credinta ca nu pot face un anumit lucru. Am invatat pe parcurs ca daca o alta persoana incearca sa te invete ceva si reuseste, de fapt cel care zicea ca nu esti in stare sa intelegi are el o metoda de a explica nepotrivita pt. mine, darpotrivita pentru altcineva.

    Revenind la karma, am mai auzit de persoane care daca de exemplu se ranesc frecvent cand pratica un anumit lucru, se ranesc tot in acelasi loc. Sau, chiar eu, cand imi aparea cate ceva pe piele, care tebuia indepartat chrurgical(neg,chist) imi apare tot pe partea dreapta a corpului. Cineva mi-a zis ca e vorba de o karma in asemenea situatii. Asa e?

    1. In univers raul cu binele sunt inexistente. In schimb, aici pe pamant, inca de mici ni s-a spus ce este bine si ce este rau, si in functie de credintele pe care le-am dobandit si dezvoltat mai apoi in viata, noi am actionat intr-o directie sau alta. Unele experiente au dezvoltat emotii pozitive, iar altele emotii negative. Aceste emotii de fapt ne-au atentionat de ce e bine si ce e rau pentru noi, nu neaparat insa si pentru altii. In timp, noi am dezvoltat modele de comportament, experimentand aici in plan terestru in functie de viziunile pe care le-am dobandit si dezvoltat. Aceste vizuni de ex au putut sa ne faca sa credem ca cineva ne este dusman, si am repetat aceasta credinta pana cand am intarit-o atat de mult incat am atacat acea persoana producandu-i prejudici diverse. Cand am parasit palanul terestru, noi ne-am dus credintele si emotiile cu noi, acestea fiind bagajul pe care l-am acumulat din experientele de viata, iar cand ne-am intors inapoi, ne-am adus si bagajul cu noi, intrupandu-ne intr-o familie si fiintand intr-un mediu in care am convenit sa fim ajutati sa ne schimbam aceste credinte si emotii in asa fel, incat in final rezultatul sa fie de asa natura, incat sa ajungem sa actionam intr-o directie in care sa nu ne mai facem rau nici noua nici celorlalti, sufletul putand simti bucuria. De aceea, de cate ori intantrul tau tu simti bucurie, esti in acord cu legenda ta personala, cu sufletul tau, iar cand simti o alta emotie, esti in dezacord. Aceste emotii pot fi declansate de credinte false, care in timp au deviat in nemultumiri, frici, ura, invidie, posesivitate, gelozie etc. Cand insa emotia este vindecata, si modul de gandire schimbat, functionand de data asta dupa alte credinte, totul in fiinta se rearanjeaza. Una dintre partile faine de vindecare a emotiilor si credintelor limitative este iertarea dar mai sunt si altele.
      Karma deci, este bagajul de emotii si credinte pe care noi le caram dupa noi, suplimentandu-le si cu cele dobandite in aceasta existenta. Cand insa ne vindecam toate emotiile toxice si toate credintele limitative, karma devine inexistenta.Noi suntem cei care alegem sa ne bucuram de viata sau sa fim nemultumiti, sa ne suparam pe cineva sau sa intelegem ca acesta ne vede prin propria minte limitata si poveste personala, si ca noi, nu avem nimic de a face cu asta, sa manipulam pe cineva sau sa ne dezvoltam noi aptitudinile putand sa ne descurcam si singuri, sa devenim dependenti simtindu-ne incatusati ajungand in acest fel la posesivitate, sau sa alegem independenta stiind ca si noi putem etc……precum vezi, schimbarea credintelor limitative, aduce dupa sine noi viziuni….omul adesea se simte vinovat spunand ca merita sa sufere, asa cum si ceilati merita sa o faca……asta este o credinta limitativa…..omul nu este obligat sa sufere, iar daca o face, e fiindca nimeni nu i-a zis cum e bine sa traiasca ca sa nu mai sufere…..de aici si limitarea…..adica lipsa de stiinta, de cunoastere pe scurt karma…..cand omul insa stie, vindecarea emotiilor si schimbarea credintelor se poate infaptui cu mai multa usurinta, deoarece deja s-a iertat si pe el si pe ceilalti, intelegand ca nici unul nici celalalt nu au fost vinovati ci doar ignoranti, si ca schimband directia, trairile si experientele se schimba…..renunta la minte zic inteleptii….adica renunta la credinta limitativa, ca pana nu o faci, karma va exista, adica va fi imposibil sa privesti in alta directie, fiind prea ocupata sa actionezi in directia deja cunoscuta…..cand insa ai renuntat la tot ce ai ivatat pana acum, esti pregatita sa primesti o alta credinta, iesind astfel din vechile programe care te faceau nefericita sau iti provocau diverse boli sau neajunsuri din cauza ca energia emotiilor dureroase se strangeau intr-o anume zona a trupului fizic…..acestea cand insa sunt vindecate, boala se retrage, trupul se transforma, omul daca s-a ingrasat slabeste, viata i se transforma etc…..am incercat sa iti explic pe scurt si pe intelesul tuturor, ce inseamna karma…..sper ca am si reusit sa o fac, putand acum sa vezi mai in clar totul

  5. In mare am inteles. Ce e nasol e ca emotiile de multe ori mi se „amalgameaza” de uneori nici eu nu stiu ce simt la momentul x. Am perioade cand nu simt absolut nimic, totul este monoton(nu bucurie, nu tristete, nu nervi, nu plictiseala…aiurea) si perioade cand empatizez cu unii oameni foarte intens, eu care nu ma intimidam de orice vedeam ca pateste cineva, nu lacrimam la o melodie/film bun. Mi s-a spus ca este tipic femeilor sa oscileze intre emotii, dar chiar asa accentuat?… Bine, nu se intampla des…macar atat. wooohh :s Ar fi posibil ca cineva sa incerce sa zicem… „sa-mi schimbe destinul” fara voia mea?…hmmmm sau o fi din cauza erei Varsatorului? Mai e cineva pe-aici care se simte ciudat in aceasta perioada?

    1. Ceea ce ti se intampla este ceva normal si in ton cu perioada pe care o traversam. Posibil ca inca sa iti fi scapat, dar chiar si in psihologie, in ultimul timp se lucreaza foarte mult pe vindecarea emotiilor. Chiar si pana acum noi ne influentam unii pe ceilalti, fiindca energia mentala se misca in mod continuu in lung si in latul pamantului, fiecare gand si cuvant pe care il emitem, putand influenta in bine sau in rau pe cei care se intersecteaza cu aceste forme gand. Diferit de ce se intampla pana acum, e ca aceste energii s-au intensificat, oamenii simtind cu mult mai acut emotiile care secondeaza gandurile. E f bine ca e asa, fiindca in acest fel, fiecare persoana va putea mai usor lucra la vindecarea acestora, putand sa vada cu mult mai clar care sunt acele ganduri/credinte care ii fac bine si care ii fac rau. Nu trebuie sa te sperie starile emotionale fluctuante prin care treci. Lasa-le sa vina, nu te lupta cu ele, nu-ti fie rusine de ce ti se intampla, nu-ti inhiba emotiile, da-le drumul sa iasa la suprafata, observa-le fara sa le judeci si vei vedea ca daca nu iti faci griji in privinta lor si de ce vor zice altii, asa cum au venit, asa vor si trece. Atata timp cat te confrunti mai rar cu aceste stari totul e ok. Iesi mai des in natura, evita emisiunile negative, stirile si filmele dure, evita de asemeni persoanele prea pesimiste si barfele, citeste cat mai multe carti si subiecte motivationale, alege filmele pozitive si comediile, inconjoara-te cu persoane optimiste si ai sa vezi ca nimeni nu iti va putea influenta destinul fara voia ta, tu sigura putand sa alegi sa vezi lucrurile intr-o maniera pozitiva sau negativa dupa bunul tau plac.

  6. Buna
    poate nu stiu eu …
    dar … din ce stiu … stiu ca exista dezlegari si taiere de stringuri…
    chiar si karmice… pana la un anumit nivel… in functie de cine si de ce face asta…
    acum … cum si in ce fel… aici nu stiu…
    dar de dezlegat si legat pe pamant …
    🙂
    o zi buna

    1. Buna taRan
      Ceea ce ai legat aici pe pamant mai ales in aceasta viata, poti dezlega oricand, fiindca fiecare legatura a avut la baza o dorinta. In momentul in care renunti la dorinta, renunti de fapt la continuarea jocului, automat fiind astfel eliberat de grupul care inca mai doreste sa joace acel joc, gandurile tale indreptandu-te de data asta spre o alta directie, spre alti protagonisti, spre alte jocuri…la fel ca in copilarie….cand nu iti mai doreai sa joci intr-un anume joc, le spuneai prietenilor ca te-ai plictisit si ca vrei altceva…sigur ca acestia la inceput insistau sa te pastreze alaturi de ei, dar pana la urma vazand ca tu esti ferm pe pozitie, o parte isi continuau jocul inceput, o parte te urmau pe tine, sau pur si simplu mergeai tu insuti sa iti cauti alti prieteni in alata parte, la alta casa, bloc etc….sa ai si tu parte de o zi buna si clipe fericite asa precum chiar tu ti le doresti.

  7. Referitor la karma colectiva/stringuri, prietenul meu a stat intr-un grup de amici diversi la adolescenta(chiar si unii care ar fi exemple rele) si a zis ca nu a patit nimic d.p.d.v. karmic (desi nu avea vibratie joasa ca ei). Ce am invatat eu la Reiki insa este ca atat cat stai in prezenta unor oameni cu vibratii joase, primesti energiile lor negative prin niste corzi energetice care ajung in abdomen(chakra 2 parca) si, daca le mai resimti si dupa intalnirea cu ei, le poti taia/face dusul Reiki (bine, poate mai sunt si alte metode, asta am invatat eu). De asemenea e valabil si la confruntarea cu un eveniment neplacut.

    1. Intr-un fel sau altul, fiecare dintre noi suntem influentati de mediul inconjurator. Aceste influente creeaza stinguri doar in cazul in care doi sau mai multi protagonisti se manifesta intr-un anume program pe care il lasa neterminat.Bunaoara cineva imprumuta bani de la altcineva si se face ca uita sa ii inapoieze, sau munceste pentru cineva si nu este platit, sau se cearta cu cineva uitand sa ierte etc. Aceste legaturi pot fi anihilate in momentul in care persoana intr-un fel sau altul reface egalitatea balantei, terminand astfel ce a inceput. In rest, dupa cateva luni de la iesirea persoanei din grup, legaturile existente se dizolva singure. Singurele legaturi mai trainice sunt cele familiare, ori create prin sex sau intre un ghid spiritual si discipol, intre dusmani sau cand omul face un rau f mare unei mari mase de oameni. Legaturile pot sa fie sufletesti sau mentale. Cele mentale sunt vindecate prin schimbarea modului de gandire, iar cele sufletesti prin vindecarea emotiilor. Singurele care cer o perioada mai lunga de dezlegare precum ai vazut, sunt cele create prin sex. De aici si vorba preotului ca barbatul cu femeia una devin.
      Nu are cum sa se lege o persoana cu vibratie joasa de tine daca tu te afli pe o frecventa inalta. Indiferent cine ce vibratie are, daca tu te afli pe o frecventa mai inalta, automat tragi aceea vibratie pe acea frecventa, curatindu-se in acest fel instantaneu. Asta este de altfel si puterea maestrilor, sau al vindecatorilor. Sa poti face asta, e bine sa incepi de la inceput – adica vindeci emotiile, renunti la credintele limitative, iertandu-te pe tine si pe ceilalti, linistindu-ti ego-ul prin mediatie putand astfel functiona pe emisfera dreapta etc….dar pentru toate acestea, ai nevoie de cineva care sa te ghideze fiindca fiecare persoana este unica, si ce ti se potriveste tie, poate fi gresit pentru altul….de aici si atatea cai cati cautatori sunt…Bunaoara eu mi-am terminat studiile in 1994 si ani buni m-am ocupat doar de mine, fara a incerca sa ajut pe un altul pana cand n-am ajuns la o frecventa suficient de inalta incat sa nu mai existe nici un pericol de intoxicare nici pentru mine si nici pentru cel de care ma ocup. Iar aceasta munca a durat peste 10 ani.

  8. Buna Ramona. Inainte de toate, vreau sa iti multumesc pentru tot ce faci pentru mine. Esti o persoana minunata, cu totul!

    Desi nu am mai lasat comentarii de ceva vreme, am continuat sa iti citesc blogul. Astazi am dat peste acest articol pentru ca, probabil acum sunt pregatita pentru el. M-a pus pe ganduri si chiar am rememorat vechile mele relatii sexuale, pe care tot timpul le-am resimtit ca pe o rusine, greseli provocate de suferinte interioare de toate felurile. Aceste intamplari au fost impinse in adancul meu pentru ca imi faceau rau, nasteau in mine tot soiul de sentimente negative, nu de ura, ci mai degraba de regret pentru ca e tarziu ca sa mai schimb ceva, iar sentimentul de neputinta imi provoca o furie interioara.

    Dar astazi a fost diferit. E adevarat, pentru ca am capatat o anumita intelegere a lucrurilor, a fost mai usor pentru mine sa rememorez azi toate aceste experiente. Am avut un sentiment de iertare profunda, fata de mine, fata de ceilalti, fata de toate aceste intamplari. Si acum ma simt mai usoara si vreau sa iti multumesc. Iertarea e o binecuvantare, atata timp cat e reala, la nivel de simtire si nu doar la nivel de gandire. Mult timp am crezut ca stiu sa iert, dar de fapt, cunosteam la nivel intelectual conceptul de iertare, dar nu si la nivel de simtire. Cel mai greu a fost sa ma iert pe mine. Abia am dat de gustul iertarii si pot spune ca e GENIAL sa poti ierta! O data cu iertarea, vine liberatatea, pentru ca egoul se dizolva.

    Oamenii ca tine, cei care chiar propovaduiesc aceste idei, sunt cei care lupta pentru adevar, cei carora nu le e frica sa se arate si nu stau in umrba, asa cum fac eu si altii. Si sper ca, intr-o zi, sa capat si eu intelepciunea de a putea face ceea ce faci tu. Dumnezeu sa te ajute si sa te binecuvanteze!

  9. EU stiam aceste fapte sa le zicem crude si reale,pe mine mama nu pot spune ca m a sfatuit invre un fel,dar instinctual mi am dorit sa gasesc un barbat cu care sa ma marit ,chiar daca eram tanara la vremea respectiva ,mi s a parut ca corespundea tiparului meu mental,mi s a parut evident,barbatul respectiv m a inselat ,iar eu am ramas blocata mult timp mental,caci eram programata nu de mama ci parca de mine insumi sa gasesc barbatul fatal fenomenal,n am avut timp sa l jelesc prea mult pe celalalt ca nu aveam nici timp ,nici bani,mai ales timp,trebuia sa mi joc cartea cat mai bine,stiam eu de ce,din cauza mamei,ca de nu mi gaseam unul,era vai si amar de fundul meu,si l am gasit pe el,nu mai conta ca e un pic altfel,nici ca nu are vila,nici ca nu are piscina,ca ma stiam pe mine,daca ma atasez de barbatul respectiv,scap de celalat si asa am scapat,si am ramas cu el,m au mai curtat barbati toti sa suga energie,dar nu aveau ce sa mi faca,canalul era ocupat.O matusa de a mea s a casatorit cu unul ,se intampla de mult,n a putut sa stea cu el ca era afemeiat,asta nu ar fi fost nimic,dar se culca cu tot ce prindea,nu s a mai casatorit deloc,caci nu i a mai placut nici unul,si pe atunci cine mai lua o femeie care nu mai era virgina,era mai rau ca acum pt femei,asa ca s a tinut de serviciul ei de secretara si a fost mai bine,fostul ei sot ,s a casatorit dupa ea cu vre o 4,5 fete toate domnisoare,oare cum o mai fi si asta,nu stiu,celelalte ce aveau,probabil era foarte prost la pat de nici una nu rezista cu el,una dintre ele mai ambitioasa i a facut si 2 copii,pe care i a crescut tot singura si cu ai ei,copii sunt aproximativ bine,baiatul da,fata a divortat de sot,asta e ,cand ai un tata afemeiat este greu sa mai suporti pe altcineva ,esti tot timpul suspicioasa,esti tot timpul geloasa ,nu are sens sa te cramponezi ,asta e ,daca nu se poate ,nu se poate.

  10. Ca sa vezi chestie,deci dupa 7 ani se dezleaga,e la fel ca la mort,tot dupa 7 ani se dezhumeaza,deci cred ca este adevarat,eu m am casatorit in 2008,cum am reusit sa fac asta nu stiu ,sa finalizez nunta,era exact al 7 an de relatie cu prietenul meu,si in acelas an m a cautat si fostul,n a avut putere,vraja s a rupt,trecusera 8 ani de la despartire,nici acum nu stiu cum am fost in stare sa i trimit un mesaj,cum ca nu mai are rost ,sau ceva de genul asta,m a sfatuit mama,tot mama,deci si mamele astea sunt bune de ceva,cu toate ca le denigram,ca ea e de vina,tot ea ne sfatuieste,acum mai trebuie sa si ascultam de ea,nu mereu ,doar cand trebuie.Multumim pentru sfaturi,multa sanatate in continuare si Cel de Sus sa te indrume in calatoria ta.Succes.

  11. Se stie ca alegerea viitoarei vieti pentru un suflet nu se face la intamplare, ci este aleasa de spiritele evoluate in consens cu cel ce merge sa se incarneze, ba uneori chiar impotriva dorintelor acestuia daca nu intelege ca tebuie sa evolueze. Daca acest „joc” este ales cu grija, avand acordul ghizilor din astral si al ingerului pazitor, are probabil un scop si nu stiu daca putem privi ca pe ceva absolut anormal si umilitor felul in care functioneaza viata sexuata pe pamant in genere si relatia farbat-femeie in mod particular . Incepi sa te intrebi care este scopul si durata vizitei pe aicimai ales ca tot acolo se creaza si viata ? Adica nu i-a dus mintea si sufletul sa creeze o relatie energetica armonioasa si ne arunca intentionat intr-un mediu ostil si dezechilibrat ca functionalitate fara nici o remuscare, asa evoluati cum sunt ca si entitati de lumina? Materialul oricat adevar contine, pare un fel de incitare la razboi intre sexe, din care ca de obicei probabil cei mai castigati vor fi in primul rand copii. Sau hai sa fim luminati si sa nu ne mai inmultim de loc ca sa ne pastram energia si sa ne ridicam vibratia altfel decat a inteles asta creatorul sau creatorii acestei lumi. Daca Cel sau cei de sus nu sunt in stare sa faca treburile ca lumea, ci secial pentru a defavoriza femeia, haideti la intoarcere sa facem o revolta in cer, pentru ca in modul in care este prezentat materielul, adica doar critica dar nu ofera solutii au perspective diferite, alta alternativa salvatoare pentru mamele, sotiile, copilele, nepoatele noastre nu exista..

    1. Ce anume te face Marius, sa crezi cele ce le afirmi in acest comentariu si de ce?

  12. Fragmentul este luat din cartea „Trecerea vrajitoarelor” de Taisha Abelar. Era bine daca ar fi fost mentionat acest aspect ….

    1. Elenica, atat titlul cartii cat si autorul sub care a aparut aceasta carte….si anume: Carlos Castaneda, sunt mentionate in text

    2. Karma e una, dar Karmasaya-care se obtine prin multiple contacte sexuale(adica cu mai multi parteneri) e mult mai grava. Daca femeia x/barbatul x are contact cu barbatul y/femeia y si o/il lasa dintr-un moft, nu dintr-un motiv serios, sau pur si simplu pentru ca a fost o pasiune si s-a plictisit de el/ea si se cupleaza cu altul/alta(persoana z), persoana z preia karma de la toti barbatii/femeile anterioare cu care a fost cel care s-a despartit.

      1. Asa e….pe care mai apoi, o transmit urmasilor….:(

  13. Excepțional articol! Multumesc! 😍❤️😇

  14. După exact 7 ani, m-am îndrăgostit, doar că nu am cedat, Universul a fost de partea mea ! Recunoştinţă !

  15. “ Femeia poarta acei viermi luminosi in pantecul sau timp de sapte ani, “ zice Clara, “ dupa care acestia dispar sau se sting de la sine. Dar partea cea mai teribila este aceea ca, atunci cand cei sapte ani sunt pe cale de a se scurge, intrega armata de viermi, de la primul barbat avut si pana la ultimul, incep sa se agite dintr-o data, astfel incat femeia, sa fie oarecum obligata sa aibe relatii sexuale din nou. In cazul in care ea cedeaza si acest lucru se intampla, toti viermii se reintorc la viata mai puternici ca niciodata, ca sa se hraneasca din energia luminoasa a femeii pentru alti sapte ani. Este intr-adevar un ciclu fara sfarsit.”

    Doamne, da cât adevăr poate exista în textul de mai sus. La mine exact aşa s-a întâmplat după 7 ani. Mă îndrăgostisem lulea de um bărbat, mă-ndrăgostisem năvalnic, precum simţeam năvalnic şi el îmi scria din ce în ce mai des „te iubesc”, nestiind ca iubirea sa poate să-mbete şi magii …. O grabă a altui timp şi lipsa-ndelungată a dragostei incandescente, pulsa în tot ceea ce sunt , tot ceea ce nu aveam dar cotrobăiam de-o vreme-n unghere la vedere, închise prizoniere ale tăcerilor toate ştrangulate de lipsa celor mai zăpăcitoare acţiuni, acelea ale iubirii.
    Atunci, fără noimă şi fără de ruşinea spontaneităţii, n-am simţit decât să eliberez din mine, crud şi fără avertisment, tot ceea ce simt pentru el . Dar Universul era de partea mea, deoarece toată această îndrăgosteală era doar în mintea mea iar prietenul era adevărat dar virtual. A înţeles ce se întâmplă cu mine, m-a sprijinit dar nu m-a încurajat, dar pot jura că am trăit cea mai autentică îndrăgosteală. A fost alături de mine zilnic, şi zilnic îmi spunea „te iubesc” dar fiind un om spiritual îmi oferea acea iubire necondiţionată, pe care eu n-o cunoşteam şi nici n-o înţelegeam. Ştiam doar de iubirea carnală şi atât, dar cu multă răbdare a făcut în aşa fel încât singură mi-am dat seama de aberaţia din mintea mea. Acum pot să-i mulţumesc că datorită lui sunt altă persoană. Recunoştinţă !

      1. Multumesc sunLotus de complectari.O atare informatie, este mai mult decat binevenita pentru cei ce doresc si raspunsuri stiintifice vis a vis de subiectul abordat 🙂

  16. Dar ce nu spune nimeni este ca aceste legaturi/stringuri se pot sterge. Cum? fiecare dupa posibilitati… chiar si preotul le poate sterge, daca vrea. Ca idee… In acest joc al energiilor este minunat sa stim ce si cum… Abstinenta este una dintre variante… sa nu uitam ca sunt 100 de cai … nu neaparat cea mai grea este si cea mai buna. O zi minunata. Cu drag

    1. Spun si unii preoti Catalin, doar ca o spun in felul lor propriu.

    2. Nu pot fi sterse. Bine, preotii promit orice ca sa isi pastreze/adune adepti. Ca un exemplu (ca vorbesc pe fapte, nu fac calomnii): ei promit iertare de pacate la spovedanii daca respecti canoanele, te spovedesti; dar au cam acelasi remediu pentru orice fapta oricat de grava. De exemplu inchizitia : preotii :”in numele domnului pacatele iti vor fi iertate”, numa mergi si ucide in numele religiei tale; poti fura/viola/omori;

Lasă un răspuns

