Daca vrei sa ai parte de abundenta, aplica Legea Daruirii


Voi pune în aplicare Legea dăruirii angajându-mă să aplic următoarele etape:

 
1. Oriunde mă voi duce şi cu oricine mă voi întâlni, voi dărui ceva. Darul meu poate fi un compliment, o floare sau o rugăciune. Voi începe chiar astăzi prin a dărui ceva tuturor celor cu care mă voi întâlni, activând astfel procesul de circulare a fericirii, bogăţiei şi abundenţei în viaţa mea şi în vieţile celor din jur.

 
2. Astăzi voi primi cu recunoştinţă toate darurile pe care mi le va oferi viaţa. Voi primi darurile naturii: lumina soarelui şi ciripitul păsărelelor, ploaia de primăvară sau prima ninsoare. Voi fi de asemenea deschis faţă de darurile celor din jur, indiferent dacă este vorba de daruri materiale, de bani, complimente sau rugăciuni.

 
3. Mă angajez să menţin deschis circuitul bogăţiei în viaţa mea dăruind şi primind cele mai preţioase daruri ale vieţii: afecţiunea, respectul, aprecierea şi iubirea. De fiecare dată când mă voi întâlni cu cineva, îi voi ura mental fericire, bucurie şi plăcerea râsului.

Deepak Chopra (fragment din cartea Cele sapte Legi spirituale ale succesului)

5 răspunsuri

  1. Cherlea Magdalena | Răspunde

    Multumesc draga RAMONA !E MINUNAT ACEST MATERIAL !Citeodata DARUIESTI la cei pe care ii iubesti si sufleteste si materialiceste si nu vine nimic din inima inghetata inapoi si vezi ca iar ar avea nevoie de ajutorul tau si atunci constientizezi suferinta si vrei sa o opresti si chiar am gasit materialul potrivit framatindu-ma sa mai ajut sau nu, m-am indreptat spre internet si am gasit raspunsuriile intelepte pe care le cautam in momentul potrivit !DUMNEZEU E ATIT DE MINUNAT MI-A TRIMIS O MESAGERA DE IUBIRE SI M-A SALVAT ALELUIA!MULTUMESC BUNULE DMNEZEU CA MI-AI ALES BINE MESAGERUL !VA IUBESC!

    1. Cu siguranta ca Dumnezeu te iubeste mult de tot Magda. Am invatat ca minunile exista in mod continuu si ca Dumnezeu mereu ne raspunde atunci cand noi intrebam. Important e sa fim doar atenti.
      In momentul in care ai sa vezi abundenta atat la tine cat si la ceilalti, lucrurile se vor aseza. Aici gresec oamenii de fapt. Vad abundenta doar de o parte, asta fragmentand planul intreg. Dumnezeu e abundenta atat pentru tine cat si pentru ceilalti. Ce vad altii e treaba lor, desi poti sa le spui si lor cum sa priveasca in mod corect. Daca insa refuza sa o faca, asta deja e alegerea lor. Atata timp cat Dumnezeu le-a dat un corp sanatos, minte, studii, egal de care sunt, si sanse la fel cum ti-a dat si tie, inseamna ca ei se afla in abundenta, si tot ce au de facut e sa actioneze in acel sens, mergand spre binele lor, indiferent ca e vorba de materie, relatii, cunoastere, sanatate etc. Abundenta darului, a perfectiunii se revarsa pentru toti in mod egal, doar ca unii o primesc fiindca vad darul, iar ceilati raman cu mana goala fiindca trec pe langa……iar asta inseamna ca ei isi aleg suferinta, fiindca de cele mai multe ori asa vor. Ieri m-am intalnit cu o cunostinta care se plangea de bani si lipsuri. Pana acum, in ultimele doua luni, sotul meu i-a rezolvat in trei locuri de munca, omul refuzand de fiecare data, invocand tot felul de motive. Nu inteleg de ce se mai plange de lipsa, daca tot refuza sa munceasca.

  2. Dragute cuvintele lui Chopra .. ce departe ar fi lumea daca s-ar aplica aceste lucruri .. interesant pasajul din Legea atractiei – gand, emotie .. a lui Greg Braden.

    Darul meu pentru tine Ramona: Multumesc …. Esti minunata .. Fii Binecuvantata! .

    1. Fii si tu binecuvantat Costi, si fie ca toata creatia sa fie binecuvantata!

  3. Cherlea Magdalena | Răspunde

    Multumesc din suflet si din inima pentru gindirea ta MINUNATA SI INTELEAPTA !LUMINA SI PACE !

Lasă un răspuns

