„Majoritatea oamenilor sunt fericiti in masura in care hotarasc sa fie.” – Abraham Lincoln

„Propriile convingeri te-au condus acolo unde esti astazi si modul in care vei gandi de acum incolo te va conduce exact acolo unde vei ajunge in viitor.

In realitate, rezultatele obtinute in fiecare domeniu al vietii tale reflecta gandurile cele mai ascunse in legatura cu tine insuti. Gandeste-te la aspectul financiar. Ce convingeri ai in acest domeniu? Te gandesti tot timpul ca nu ai suficienti bani? Continua sa te gandesti la asta (lipsa banilor) si vei impiedica fluxul monetar sa ajunga la tine.

Reflecteaza, de asemenea, la relatiile pe care le ai. Crezand ca nu meriti mai mult, vei atrage prieteni si parteneri care nu te vor pretui prea mult. Sunt convins ca ai cel putin o cunostinta care e intalneste doar cu persoane „nepotrivite”. De fapt, ultimele 29 de persoane cu care s-a intalnit au fost nepotrivite pentru ea. Crezi ca este doar o simpla coincidenta? In nici un caz! Aceasta persoana are anumite convingeri adanc inradacinate, care o determina sa atraga acest gen de oameni in viata sa.

Fie ca e vorba despre domeniul financiar, relational sau profesional, un lucru este cert: Daca gandurile tale nu se vor schimba, nici rezultatele pe care le vei obtine nu se vor schimba……

Pentru inceput, trebuie sa devii constient de tot ce iti spui tie insuti in fiecare zi. Fiecare dintre noi are o voce interioara; cu alte cuvinte, vorbim cu noi insine! Din pacate, de prea multe ori ceea ce ne spunem este de natura negativa, critica sau ne limiteaza…..Aceste ganduri actioneaza impotriva ta……

” Adevarul despre noi el reprezinta ceea ce credem in adancul sufletului despre noi insine. ” Orison Sweett Marden

….Mintea ta aude fiecare cuvant pe care il rostesti – si, astfel, vei atrage ca un magnet evenimente si circumstante care vor corespunde convingerilor tale dominante. Asadar, asigura-te ca folsesti cuvinte pozitive despre tine insuti si despre scopurile tale.” ( fragment din cartea: Atitudinea este totul de Jeff Keller)

Acest citat mi-a amintit de cateva afirmatii pozitive lasate noua in dar de catre Valeriu Popa.

” Inainte de a putea realiza un lucru, trebuie sa-l vezi clar. ” Alex Morrison

Pana la aceasta data, majoritatea filmelor/povesti create de mintea ta te-au limitat si stopat in a-ti implini visele. Este timpul sa iti creezi alte filme sau la cele vechi sa schimbi interpretarea evenimentului. Stiu ca sunt multi care au preluat diverse afirmatii pozitive de pe internet, repetand aceste afirmatii ca niste poezii. Adevarul e, ca nu asa merge treaba. Fiecare afirmatie pozitiva are un anume scop, fiind creata spre a te ajuta sa iti construiesti alte opotunitati, dar daca aceste noi oportunitati nu le vezi, degeaba repeti cuvintele, ca sigur n-are sa se intample nici o schimbare majora in viata ta.

„Doar noi detinem controlul asupra imaginilor care ne ocupa mintea. ” Jeff Keller

Tu esti producatorul, regizorul, scenaristul, directorul de lumini, designerul si directorul de distributie al propriilor tale filme mintale. Tu esti deci raspunzator pentru rezultatul final! Atunci cand noile tale imagini despre tine si viata ta devin clare in mintea ta, ele vor crea un nou tipar dupa care vei actiona, atragand persoane si situatii ce corespund acestor imagini nou create, asa cum experientele tale trecute s-au bazat tot pe imagini mentale de tine create. Nu te grabi! Primul pas pe care il ai de facut este sa uiti tot ce ai experimentat negativ pana acum! Lucreaza mai apoi asupra fiecarei sectiuni de viata cu calm si rabdare, adaugand noi si noi oportunitati pana cand ajungi sa iti placa in totalitate sa traiesti in conformitate cu noua ta creatie. De data asta, nu vei mai putea invinovatie pe nimeni ca e raspunzator de alte noi trairi negative daca vei alege sa iti pastrezi si pe mai departe vechile credinte si valori. Fii intelept/a insa de data asta. Ce a fost a trecut, iar ce iti doresti sa traiesti depinde doar de tine. Starea interioara, atitudinea pe care o ai vis-à-vis de experiente este ceea ce conteaza. Daca emotiile tale devin armonioase si puternic increzatoare in propriile tale forte si in propriul tau bine, stiind ca meriti tot ceea ce este mai bun, tot ce vei face va fi sa actionezi cu perseverenta in acel sens, refuzand toate acele experiente care ar putea sa te devieze de la drumul propriu ales. Abia cand tu chiar stii ca meriti sa traiesti o viata frumoasa, poti sa spui Stop! – tuturor acelora ce vor incerca sa te tarasca in trairi contrare dorintelor pe care le ai. Aici este de fapt magia. Inainte credeai ca e necesar sa faci compromisuri si sa ai rabdare pana cand cel de langa tine se va schimba, indreptandu-te in acest caz spre cei din jur, crezand in aces fel ca daca tu le oferi ce e mai bun si ei vor face la fel, pe cand de data asta te vei indrepta spre tine, cerandu-le celor din jur sa te respecte pentru ceea ce esti, si daca doresc sa coopereze impreuna cu tine la un plan comun sa o faca, dar in asa fel incat de data asta sa iti fie bine si tie si lor, nu doar lor sau tie. O atare viziune este net diferita de cea veche. N-ai cum sa simti fericire daca binele nu este comun. Este imposibil si tu deja stii asta. In momentul in care cineva in schema este inferior, lipsind simtul egalitatii, fericirea este inexistenta. Pot sa fie fericiti doar doi oameni care se considera egali si care stiu ca merita sa se bucure de viata clipa de clipa, avand de altfel acest drept inca de la nastere.

Iti postez mai jos afirmatiile bunului si dragului nostru semen Valeriu Popa ca sa iti fie de ajutor. Ia fiecare afirmatie in parte. Inchide ochii si imagineaza-ti ca in fata ta se afla un ecran asemanator ca cel de la cinematograf. Disociaza-te de tot ce este vechi si perimat si imagineaza-te pe tine jucand in propriul tau film. Bunaoara la prima afirmatie iti poti imagina in felul urmator: Trecutul s-a dus. Vezi trecutul ca un fir lung sau un ceas care functioneaza in sens invers, care este tras undeva in departare de o puternica forta, pana cand devine un simplu punct minuscul, stiind acum ca acesta devine inexistent. Simte pacea si armonia care iti umple fiinta devenita de data asta eliberata de greutatea timpului trecut pe care l-ai carat pana acum dupa tine. Simte cum fiinta ta este mai usoara, mai eterata, mai plina de sentimente, de consideratie si bucurie. Celebreaza aceasta stare cat de multi doresti. Vezi acum deasupra ta cum gandurile vechi au tot felul de forme si culori. Cere ca toate aceste ganduri sa se indrepte spre un cos si vezi cum si acest cos este indepartat de tine pana cand devine un punct minuscul. Gata, toate gandurile subversive, toxice, limitative au fost indepartate de tine. Mintea ta este de data asta pregatita sa primeasca alte noi idei.  Acum poti sa te vezi ca o fiinta care este deschisa spre a primi noi invataturi si noi sanse de viata si reusita. Vezi cum se indreapta spre tine persoane pline de armonie, bunatate si pozitivitate, care iti ofera idei pretioase, apoi vezi cum citesti carti motivationale, bucurandu-te de lectura si cele descoperite in aceste scrieri, vezi cum te uiti la filme motivationale, cum iti daruiesti tot ceea ce iri doresti, cum te dezmierzi, cum te bucuri de viata etc. Fa tot acest proces cu calm si deschidere. Pune culoare, miscare, lumina, sentimente si simt in tot ceea ce creezi si doresti sa exprimi, exact ca intr-un film veridic. Daca doresti sa pui si persoaneje, renunta la a te opri la un anumit numar de persoanje cunoscute. Nu le pune chip ci axeaza-te pe caracterul acestora, pe ce doresti sa exprimi impreuna cu altii si in ce context doresti sa faci asta. Va avea grija mai apoi universul sa iti aduca in fata exact acele personaje care corespund dorintelor tale. Tu doar pune amanunte cat mai multe, pana reusesti sa creezi un film cat mai clar. Daca iti este greu sa lucrezi cu imaginatia, poate te descurci mai bine in scris sau vorbind cu o persoana foarte sigura care te sustine in tot ceea ce doresti sa intreprinzi. Ai mare grija ca aceasta persoana sa fie una foarte pozitiva si cu un caracter inalt. Daca nu ai pe nimeni in care sa te increzi, poti sa te pui in fata unei oglinizi si sa vorbesti ca si cum te-ai adresa propriei tale esente, ceea ce de altfel si faci. Sau daca ai talent la desen, poti sa iti creezi si tabloruri sau desene cu ceea ce iti doresti. Fa insa ca aceste desene sau picturi sa fie cat mai clare si complecte, avand grija ce culori folosesti. Indiferent insa in ce fel vei actiona, important e sa fii atent/a la amanunte, afirmand in mod continuu de ce iti doresti ceea ce iti doresti. Bunaoara doresti o masina. De ce ti-o doresti? Ca sa calatoresti cu ea? Ca sa duci marfa cu ea?…..Ce culoare preferi sa fie?….Ce marime?…..etc. Fiecare amanunt conteaza deoarece universul iti va oferi ceea ce iti doresti exact asa precum tu ceri. Si acum, la treaba………..

  • Permit gandurilor mele sa fie libere. Trecutul s-a dus. Sunt in pace si in armonie neincetat.
  • Eliberez din mine modelul care mi-a creat aceasta problema. Sunt in pace si in armonie neincetat. Merita sa fac asta pentru mine.
  • Sunt o expresie Divina a vietii. Ma iubesc si ma accept asa cum sunt in clipa de fata.
  • Ma simt ca orice copil care a fost dorit, binevenit si iubit profund.
  • Am grija cu toata dragostea de corpul meu, de mintea mea si de emotiile mele.
  • Traiesc in prezent. Fiecare moment este nou. Imi cunosc propria valoare. Ma iubesc si ma aprob.
  • Lumea este sigura si prietenoasa. Sunt in siguranta. Imi traiesc viata in pace.
  • Totul se petrece intr-o perfecta ordine spatiu-timp. De fiecare data se desfasoara actiunSunt intr-o iubire plina de pace.ea dreapta a Divinitatii. Iert si eliberez trecutul.
  • Inteligenta, curajul si valoarea personala sunt intotdeauna prezente. Viata este sigura.
  • Ma simt in siguranta experimentand bucuria in toate domeniile vietii. Iubesc viata.
  • Este bine sa fiu eu. Sunt minunat exact asa cum sunt. Aleg sa traiesc. Aleg bucuria si ma accept.
  • Ma eliberez cu usurinta de ceea ce nu mai am nevoie in viata.
  • Iubirea este cea cu ajutorul careia ma eliberez total de trecut. Sunt liber. Sunt iubire.
  • Am incredere in procesul vietii. In viata mea se desfasoara doar actiunea dreapta si buna.
  • Ma iert pe mine insumi cu iubire. Sunt liber.
  • Trecutul s-a dus. In prezent, ma iubesc si ma aprob.
  • Ma iubesc si ma aprob. Am incredere in viata. Sunt in siguranta.
  • Ma simt in siguranta. Ma deschid vietii. Doresc sa experimentez viata.
  • Sunt in siguranta si las viata sa curga cu bucurie.
  • Sunt in siguranta. Este bine sa simti. Sentimentele mele sunt normale si acceptabile.
  • Ma iubesc si ma aprob. Sunt in siguranta. Viata e sigura si plina de bucurie.
  • Sunt plin de bucurie. Aceasta curge prin mine cu fiecare bataie a inimii mele.
  • Sunt complet deschis catre viata si bucurie. Aleg sa privesc si sa inteleg totul cu dragoste.
  • Eu sunt dragoste. Aleg acum sa ma iubesc si sa ma aprob. Ii privesc pe ceilalti cu dragoste.
  • Este bine pentru mine sa cresc, sa ma maturizez. Lumea este sigura. Eu sunt in siguranta.
  • Este sigur acum, pentru mine, sa preiau raspunderea propriei mele vieti. Aleg libertatea.
  • Acest copil este in siguranta si iubit. El este binevenit si ingrijit cu duiosie.
  • Zilnic se intampla minuni. Merg in interiorul fiintei mele pentru a dizolva sabloanele, modelele ce au creat suferinta si ACUM accept vindecarea si ajutorul Divin.
  • Imi gasesc bucuria in cine sunt. Sunt o frumoasa expresie a vietii, curgand perfect tot timpul.
  • Sunt singura mea autoritate. Ma iubesc si ma aprob. Viata este buna.
  • Creez numai pace si armonie in mine si in jurul meu.
  • Am taria, puterea si cunostintele de a ma descurca in toate problemele vietii.
  • Doresc sa schimb tot ce in mine a creat aceasta situatie. Ma iubesc si ma aprob. Sunt in siguranta.
  • Eu curg cu usurinta odata cu schimbarea. Viata mea este ghidata Divin si intotdeauna merg in aceeasi directie.
  • Ma descurc cu usurinta si bucurie in experientele mele de viata.
  • Actiunea Divina justa se manifesta intotdeauna in viata mea. Ma iubesc si ma aprob. Totul este bine. Comunic cu iubire cu tot ceea ce ma inconjoara.
  • Tot ceea ce este bun si bine curge acum liber in jurul meu. Ideile Divine se exprima prin mine.
  • Sunt in pace.
  • Este dreptul meu din nastere sa-mi satisfac necesitatile. Acum doresc, cer si primesc cu iubire si cu usurinta.
  • In Univers ma simt acasa. Sunt inteles si sunt in siguranta.
  • Viata este schimbare, ma adaptez usor la nou. Accept viata trecut, prezent si viitor.
  • Cu iubire, imi accept deciziile, stiind ca sunt liber si ma schimb. Sunt in siguranta.
  • Imi imbratisez experientele vietii cu iubire, cu usurinta si cu bucurie.
  • Ma iubesc si ma aprob. Imi pasa de mine. Sunt mereu total adecvat.
  • Curg usor odata cu viata si cu fiecare noua experienta. Totul este bine.
  • Declar pace si armonie cu mine si in jurul meu. Totul este bine.
  • Sunt iubit, hranit si sprijinit de viata insasi. Este bine ca traiesc.
  • Iubirea relaxeaza si elibereaza tot ce nu se armonizeaza cu sinele meu.
  • Am fost un copil protejat de Divinitate si inconjurat cu dragoste.Doamne, te rog da-mi imunitate mentala.
  • Doresc sa ma schimb si sa ma dezvolt(sa evoluez).
  • Eliberez tot controlul Universului. Sunt in pace cu mine si cu viata.
  • Aceasta minte isi cunoaste adevarata identitate si este un punct de creatie Divina a propriei manifestari.
  • Stiu ca viata ma sprijina dezinteresat si glorios. Viata ma iubeste. Vietii ii pasa de mine.
  • Sunt liber sa vorbesc pentru mine. Sunt sigur in exprimarea mea. Comunic doar prin iubire.
  • Cu iubire si bucurie imi accept sexualitatea si exprimarea sa. Accept numai gandurile care ma sprijina si ma fac sa ma simt bine.
  • Ma misc inainte, eliberat de trecut. Sunt in siguranta. Sunt liber.
  • Sunt calm si senin in gandurile mele.
  • Am incredere in procesul vietii. Sunt in siguranta.
  • Sunt in siguranta. Ma iubesc si ma aprob. Am incredere in viata.
  • Permit iubirii din adancul inimii mele sa vindece absolut tot ceea ce vad. Aleg pacea. Totul este bine in lumea mea.
  • Viata este eterna si plina de bucurie.
  • Viata se schimba, iar eu integrez noul cu usurinta. Accept viata trecut, prezent si viitor.
  • Sunt operatorul iubitor al mintii mele.
  • Iert si eliberez trecutul cu iubire. Aleg sa-mi umplu lumea cu bucurie si ma aprob.
  • Imi permit sa fiu tot ce pot sa fiu si merit ce-i mai bun in viata.
  • Ii iert pe ceilalti. Ma iert si pe mine. Sunt liber sa ma bucur si sa iubesc viata.
  • Aleg sa iubesc viata. Canalele mele sunt larg deschise. Este atat de bine sa primesti bucuria.
  • Sunt liber sa circul iubirea si bucuria in orice parte a vietii mele. Iubesc viata.
  • Raspund la iubire si la ganduri de iubire. Totul este in pace.
  • Ma iubesc si ma aprob. Imi creez propria bucurie. Vreau sa fiu un castigator in viata. Sunt parte a ritmului perfect de curgere a vietii.
  • Vad totul cu ochi de iubire. Exista aceasta solutie armonioasa si eu o accept acum.
  • De indata ce ma eliberez de trecut, soseste un val nou, proaspat si vital. Permit vietii sa curga prin mine.
  • Ma relaxez si permit mintii mele sa fie in pace.
  • Cu iubire imi mentin mintea si corpul in echilibru. Acum eu aleg gandurile care ma fac sa ma simt bine.
  • Amintirile mele sunt frumoase pentru ca eu vreau sa le fac asa. Ma iubesc.
  • Viata ma iubeste si eu iubesc viata. Accept sa primesc toata abundenta, libertatea si bucuria vietii.
  • Trec cu usurinta prin noi experiente, noi directii si noi schimbari.
  • Eliberez cu bucurie trecutul. Viata este dulce si asa sunt si eu.
  • Ma iubesc si ma aprob. Ma vad pe mine si tot ceea ce fac cu iubire. Sunt in siguranta.
  • Gandurile mele sunt calme si eu sunt senin. Ma accept ca fiind frumos si iubit.
  • Creez fundatii solide pentru mine si viata mea. Aleg ca credintele mele sa ma sprijine cu bucurie.
  • Traiesc cu bucurie. Viata ma ajuta intotdeauna. Totul este bine.
  • Noi te inconjuram cu dragoste si siguranta. Iti cream un spatiu pentru vindecare. Tu esti iubire.
  • Acum aleg ganduri armonioase si las bucuria sa curga liber spre mine.
  • Sunt in deplina pace cu toate detaliile vietii.
  • Mintea mea este in pace. Sunt in siguranta.
  • Ma aflu intr-o deplina siguranta. Sunt in pace.
  • Ma simt bine cu propria sexualitate. Sunt in pace.
  • Sunt intr-o iubire plina de pace.
  • Valeriu Popa – Vindecarea prin gandire

Si alte cateva:

  • Eu sunt iubit/a.
  • Eu sunt iertat/a.
  • Eu sunt valoros/a.
  • Viitorul e plin de speranta.
  • Eu stiu ca sunt in siguranta si securitate.
  • Ma bucur de fiecare moment.
  • Eu am incredere in mine si in ceilalti.
  • Eu ma iubesc pentru cine sunt.
  • Eu ma simt fericita si am o stare minunata de bine
  • Eu sunt perfect sanatos/a
  • Eu ma pun intotdeauna pe primul plan si tin seama de nevoile mele
  • Eu stiu ca merit sa am tot ceea ce este mai bun in viata: bani , dragoste etc. asa ca actionez in sensul dorit cu mult elan si credinta totala in fortele si talentele mele stiind ca reusesc
  • Ma aflu in armonie cu mine insumi şi cu toti ceilalti; stiind ca orice situatie prin care trec este spre binele meu cel mai inalt
  • Renunt din mers la tot ce simt ca nu ma implineste, fara a judeca sau a purta ranchiuna cuiva. Acum stiu ca fiecare traieste in propria lui poveste si pot spune fara frica NU! – daca aceasta poveste imi este mie nepotrivita si chiar o fac intr-un mod asertiv
  • Ma simt iubit/a si protejat/a divin
  • Am Incredere In mine orice s-ar intampla; sufletul meu stie sa aleaga exact ceea ce am nevoie iar eu imi ascult in fiecare clipa sufletul

Daca ai si alte dorinte, complecteaza tu lista exact asa precum iti doresti. Iti urez succes si bucurii in tot ce alegi sa intreprinzi. Si nu uita, dorintele fara actiune, sunt doar niste simple dorinte si atat. Daca vrei sa si experimentezi cele ce iti doresti, actioneaza in acel sens, egal de cine ce iti spune si egal de modalitatea in care incearca sa te stopeze. Si inca ceva extrem de important: fii recunoscator si multumeste……

cu drag Ramona

“Niciodata nu te recunoaste invins, indiferent ca e vorba de un lucru marunt sau important – niciodata nu te recunoaste invins, decat in fata unor chestiuni de onoare sau de bun simt. Niciodata, dar niciodata, sa nu renunti!”

Winston Churchill

“Oamenii trebuie sa inteleaga ca nimeni nu triseaza, uneori castigam, alteori pierdem. Nu astepta sa ti se dea ceva inapoi, nu astepta sa ti se recunoasca efortul, sa ti se descopere geniul, sa ti se inteleaga iubirea. Incheie niste etape. Nu din orgoliu, din neputinta sau mandrie, ci pur si simplu pentru ca acel lucru nu se mai potriveste cu viata ta.

Inceteaza sa mai fii cine erai si transforma-te in cine esti!”

Paolo Coelho

“Viata nu inseamna sa ai in mana carti bune, ci, uneori, inseamna a juca bine avand in mana carti slabe.”

Jack London

” Romanul se trezeste dimineata si nu se gandeste cum sa faca o treaba mai buna, ci cum sa fie bogat in aceeasi zi. ”

Shimon Galon, CEO GTC Romania

“Perfectionandu-va in mod continuu, lumea devine mai buna. Nu va fie teama ca veti creste prea incet. Fie-va teama doar de nemiscare. Uitati greselile, dar amintiti-va ce ati invatat din ele.” Benjamin Franklin

2 răspunsuri

  1. Multumesc inger drag pentru toate afirmatiile pozitive si sfaturile date .. sa ai si tu succes si bucurii in tot ce intreprinzi .. si toate visele si dorintele sa ti se implineasca.

    1. Multumesc Costi pentru gandul tau bun….asa sa fie pentru toti

Lasă un răspuns

