Am nevoie de parerea ta

Salut,

precum ai putut vedea, am schimbat look-ul paginii si as dori sa stiu daca pentru tine acesta este mai convenabil la citit sau era cu mult mai preferabil cel de dinainte ? Este important sa imi raspunzi fiindca pentru mine conteaza foarte mult ca tu sa fii multumit/a.

cu drag Ramona

33 răspunsuri

  1. toate materialele scrise de tine indiferent de format sunt placute sufletului….anuntamna de fiecare data cand apar articole noi…le citesc cu drag si sincer am foarte multe de invatat
    cu consideratie
    gabriela

    1. multumesc Gabriela

      cei ce sunteti abonati pe blog, primiti toate materialele imediat dupa ce le postez, iar la cei pe care ii am inscrisi pe facebook, le fac share pe pagina mea de acolo, de asemeni de fiecare data cand postez ceva nou

  2. imi place noul look, multumesc pentru articolele postate!

  3. E vorba doar de obisnuinta .
    Cred ca aceasta varianta este mai rapida (din punct de vedere tehnic …web).
    Pentru mine e ok.

    Succes

    „GINDUL INIMII”

    ps

    SCHIMBAREA ………. este bine venita orcum

  4. Din pacate daca nu spuneati, nici nu observam. Pentru mine conteaza f. mult continutul pe care-l transmiteti si care totdeauna ma ajuta mult. Va imbratisez cu mult respect, Mioara Mihaela Costea

    ________________________________

    1. te imbratisez si eu Mioara, si va imbratisez pe toti de asemeni

  5. E bun noul look, dar era bun şi cel vechi. Acum parcă e scrisul un pic mai mare. Eu zic că e bine.

  6. maria grigoroaia | Răspunde

    Mie imi place .O zi frumoasa .Multumesc pentru toate articolele interesante!

    1. o zi frumoasa si pentru tine Maria, o zi frumoasa pentru toti

  7. Buna Ramona,

    Eu ma obisnuisem cu look-ul vechi, dar schimbarea nu e atat de mare incat sa nu ma pot adapta la ea. Fondul alb este neutru si se poate citi bine pe el, dar as alege oricand culoare in loc de nonculoare.

    Imbratisari!

  8. Buna,

    Am incercat sa pun un comentariu la intreabarea ta, dar imi zice ca trebuie sa ma loghez. In pagina noua apare prea mult alb iar culoarea contrastanta e prea deschisa. Daca ar fi nitel mai inchisa ar fi perfect. 🙂

    ________________________________

    1. probabil ai pagina pe wordpress, blogroll sau facebook si nu erai logata

      problema pe wordpress e ca nu prea exista multe theme…..iar din cele existente, multe sunt cu tot felul de neajunsuri. O sa fiu insa atenta sa vad daca nu se vor posta si altele noi si cum apare ceva bun, il schimb pe cel actual

  9. Laurentiu Ionescu | Răspunde

    Buna dimineata
    Cred ca un pic de culoare ar ajuta (parca e prea alba pagina) si poza ta era OK (mie imi da impresia ca stii cine-ti povesteste despre…)

    1. precum i-am raspun si la kyablue, nu prea am de unde alege fiind foarte putine theme bune pe wordpress, dar voi fi atenta cand apare ceva nou

      cu poza am rezolvat-o…am pus alta sa fie in ton cu culorile de pe pagina

  10. era mai bine pe fond inchis
    Catalin

  11. Dragut lookul paginii .. este mai luminos …. mai vizibil … e preferabil celui dinainte .. mie personal mi-a placut si primul .. cel pe verde ..

  12. Si inca ceva … desi ultimile 5 materiale pot fi accesate direct .. totusi trimiterile catre celelalte articole .. poate ar fi bine sa fie afisate si in partea de sus a paginii si nu numai jos dupa terminarea articolului .. si pentru ca pagina e un pic lipsita de culoare … iar cuvantul .. de fapt cele 3 cuvinte … caleaspretine .. parca prea e negru .. poate ar fi mai vesel, mai vizibil si mai intuitiv din 3 culori ..

    1. nu tine de mine locul unde se afiseaza trimiterea catre alte pagini…themele sunt deja gata create nedandu-mi-se acces la noi setari

  13. CRISTINA DANIELA CIURARU | Răspunde

    Este minunat asa>totul este foarte bine>esti MINUNATA>

  14. Buna Ziua!
    Sincera sa fiu nu am observat acest lucru deoarece pe mine ma intereseaza continutul si calitatea textului in sine nu neaparat cum este scris ,sau aranjat textul.
    Pentru mine e bine oricum daca ma ajuta sufleteste si ma incurajeaza e OK.
    Stiu ca tu vrei ca totul sa fie perfect ptr cititori si apreciez acest lucru.
    Iti doresc mult succes si intelepciune ca sa ne poti ajuta in continuare.
    O zi frumoasa iti doresc.
    Cu dragoste Dana S

    1. multumesc Dana pentru gandul tau cel bun
      asa sa fie si pentru tine, asa sa fie pentru toti

  15. Salutari tuturor dragii mei,

    Am citit cu atentie fiecare feedback, cautand sa includ tot ceea ce va doriti. Am gasit acest theme care cred eu ca le are pe toate. Literele sunt mai mari, contrastul nu mai este chiar atat de mare, titlul blogului nu mai este scris cu negru si sper sa fie k si pe partea tehnica fiindca la celalalt theme am intampinat probleme la postare. Promit sa pun si o poza cat de curand. Va multumesc tuturor si va urez tot binele din lume.

  16. Buna! Cel mai important este continutul ,asa ca este bine oricum ar fi, atat timp cat scrii in continuare! Iti multumesc ca impartasesti cu noi secretele unei gandiri corecte.M-am schimbat mult de cand te-am descoperit.

    1. Ma bucur mult Lacramioara daca am putut sa iti fiu de folos. Intr-o perioada, am cochetat cu ideea inchiderii blogului. Initial l-am dorit un blog mai interactiv. Adesea scriam noaptea si ma asteptam sa fie pe aici mai multa animatie. Vazand ca nu e, eram ferm decisa sa renunt la el. Apoi au aparut tot mai multi inscrisi, tot mai multi cititor, ajungand la peste 400 in medie pe zi, si n-am mai putut sa ma retrag vazand ca pe voi chiar va intereseaza subiectele postate. Incerc si in acest segment sa impac pe toti, uitandu-ma periodic la sondaje, sa vad cine ce doreste, punand mai apoi subiectele in asa fel incat sa fie intr-o oarecare legatura unele cu altele, putand vedea astfel ca toate drumurile duc de fapt la Roma si ca voi nu aveti decat sa va alegeti ce drum doriti si mijlocul de transport cu care sa va deplasati. Dorinta voastra diferentia una de alta, m-a facut sa formez acest blog de dezvoltare persoanala mai aparte – care precum se poate vedea, merge de la life coaching pana la coaching spiritual. Sa fie intr-un ceas bun si spre bucuria tuturor.

  17. e bine si asa…important e ce scrii in materiale….pt care iti multumesc !!!

    1. Iti multumesc si eu Catalina. Va multumesc tuturor celor ce mi-ati scris. Pentru mine a contat mult fiecare cuvant.

    2. Mikael Nilsson | Răspunde

      Buna Ramona, Am primit peste 50 de emailuri cu acelasi subiect cu :Am nevoie de pararea ta,cred ca s-a intamplat ceva sau……? O zi buna Dana S

      ________________________________

      1. cu siguranta ca ti-ai setat sa primesti toate comentariile plus raspunsurile care sunt afisate la un anume material, sau au fost setate de wordpress si nu ai observat, si de aici atatea mailuri pe acelasi subiect. Poti sa resetezi daca intri pe blog sa citesti acest raspuns, debifand in josul paginii optiunea doresc sa fiu anuntata…… Sa ai si tu parte de o zi minunata.

  18. Deoarece scrisul est mic iar unele bloguri destul de lungi mi se pare mai lizibil si mai putin obositor scrisul alb pe negru datorita contrastului mai bun. Probabil ca nu intamplator in intreaga lume cartile sunt scrise asa. Desi primordial este continutul reducerea contrastului dintre intensitatea culorii de fundal a blogului si portiunea de alb de pe fundalul partii scrise face ca aspectul general sa fie mai putin contrastant si odihnitor pentru ochi. Partea de antet a paginii are acelasi trend usor lizibil datorita lipsei de incarcatura, adaugand o nota serioasa, usor sobra, mergand ca design spre specificul unor bloguri cu profil specializat, dedicat unui anume gen de cititori preocupati de specificul continutului si care nu se straduieste sa atraga atentia oricui datorita unor efecte preponderent vizuale, retinanad insa rapid atentia prin mesajul metaforic al titlului, lamurit apoi discret, concis si rapid de cele doua cuvinte din subtitlu.

  19. Buna Ramona,
    asa este eu am setat tot ce era acolo.
    Multumesc sper sa o descurc.
    O zi ,si un wekwnd frumos iti doresc

  20. e bine oricum.mie imi plac articolele la nebunie asa ca nu prea conteaza.multumesc

  21. e foarte familiar aspectul, chiar relaxant ! sa sti ca apreciez foarte mult ca ai grija de noi

  22. Daniela Ionita | Răspunde

    Imi placea inainte imi place mult si acum. Oricum textele sunt minunate.
    Cu bine,

Lasă un răspuns

