Un weekend minunat – in minuni Divine si ochelari fermecati

citat preluat de pe situl: http://www.humanitysteam.ro/

___________________

___________________

7 răspunsuri

  1. Multumesc la fel !!!–Ramona…Cu respect Ioan Flenchea…

    ________________________________

  2. Multumesc mult, Ramona ! Esti o femeie cu suflet de inger.

  3. multumesc frumos …si tie la fel iti doresc

  4. Multumesc Ramona. Primul video ”puterea rugaciunii” parca l-am citit daca nu ma insel la tine pe blog ma demult sub forma de povestioara. Interesant ca am vazut si clipul.

    1. Da, asa este Corina, a mai fost pus intr-adevar, sub forma de povestioara, dar daca tot am gasit si filmuletul, am zis sa il repostez fiindca chiar imi place perseverenta si credinta celor trei.

Lasă un răspuns

