An nou fericit!

HD Happy New Year Wallpaper 2012 wallpapers

sursa foto: http://3dwallpaper2013.blogspot.ro/

Bine ai revenit pe caleaspretine

Dragul meu/draga mea, mai sunt cateva ore pana cand ne luam ramas bun de la vechiul an, care tare mi-ar placea sa stiu ca a fost pentru tine un an frumos, un an plin de satisfactii, bucurii, intelepciune si daruri minunate. Iti multumesc suflet minunat, pentru fiecare cuvant pe care mi l-ai adresat, pentru fiecare pas pe care l-am facut impreuna, ori chiar pentru tacerea ta iti multumesc, fiindca asa ai hotarat tu sa fii, doar o persoana care tace, citeste si asculta, asa cum altcineva a hotarat sa fie o persoana care citeste si impartaseste. Fiecare dintre noi, avem libertatea sa alegem sa jucam rolul pe care ni-l dorim, raul cu binele fiind inexistente, existand doar experimentul pe care il derulam, din care ne inteleptim si cu care ne hranim fiinta, fiind minunati exact asa cum suntem, intr-un fel sau altul, uniti pe acest blog, formand o mare familie de suflete frumoase, care ne simtim atrase de invataturi minunate si cuvinte intelepte, iar asta este ceea ce conteaza cel mai mult.

In data de 1 ianuare, se vor implini doi ani de cand, din iubire pentru Dumnezeu si respect pentru semeni, a luat fiinta acest blog si ma bucur ca in timp, ne-am inmultit tot mai mult si mai mult, unul dintre oaspeti fiind chiar tu, iar pentru asta iti multumesc si te invit sa pasesti alaturi de mine si pe mai departe, daca consideri ca asta iti face placere si iti procura bucurii.

Fie ca noul an, care tocmai se pregateste sa bata la poarta inimii tale, sa iti aduca lumina, iubire, intelepciune, bunatate, inima, sanatate, fericire, bogatie, spor si implinirile pe care ti le doresti. La multi ani frumosi si pretiosi!

Cu drag Ramona

La multi ani suflet bun!

23 răspunsuri

  1. Anul 2012 a fost anul cand am ajuns la tine, Ramona. Iti multumesc, pentru tot ce am invatat si simtit aici. Pentru bucuria sufletelor noastre, iti doresc multi ani cu acest blog minunat !
    La multi ani cu sanatate si iubire, alaturi de cei dragi !!!

    1. Te imbratisez in suflet Anita si iti multumesc de urare. Un an nou fericit si implinit sa fie si pentru tine!

  2. Pentru cei care mentin viu acest site, anul 2013 sa fie un an fericit, cu impliniri si intelegere!

    1. Multumesc Corina pentru urare. Un an fericit si cu impliniri imbucuratoare sa fie si pentru tine.

  3. De câte ori intru pe acest blog și citesc „ Îți mulțumesc suflet minunat că ai ales să îmi fii oaspete ” de atâtea ori lăcrimez ; din aceste cuvinte transpare atâta bunătate și blândețe încât nici nu mai e nevoie să citești altceva.
    Am hotărât să fiu o persoană care „ tace, citește și ascultă ”, fiindcă mi-e frică de ridicol ;
    de câte ori am scris un comentariu la vreun articol , s-a găsit cineva să mă apostrofeze pentru stilul meu împăciuitor și tolerant ( în loc să comenteze articolul respectiv ) și să mă facă să intru în pământ de rușine . De aceea , m-am gîndit să nu mai scriu niciodată, ci doar să citesc ce spun alții.
    Totuși , astăzi mi-am călcat pe inimă fiindcă trebuia ( așa am simțit ) să vă mulțumesc pentru articolele minunate, pentru descoperirea lui „ CoRus” cu toate melodiile splendide la chitară ( în special „Noul Pământ” și „Sentimental ” ) , pentru că datorită d- lui Rusu , am redescoperit rockul anilor 70, 80 ( ex : BooHwal – trupă rock sud-coreeană din 1985 cu niște melodii extraordinare care fac inima să vibreze ) pe care-l ascult foarte des.
    Pentru tot, vă mulțumesc și vă doresc un An Nou cu multă bucurie și seninătate.
    Sărbători fericite !
    La mulți ani !
    Cu respect, Doina.

    1. Ma bucur mult Doinita ca ti-ai luat inima in dinti si te-ai decis sa scrii aceste minunate cuvinte, pline de simtire si frumos. Pe acest blog, cu siguranta ca nimeni n-are sa te considere ridicola si nici n-are sa te apostrofeze cineva. Precum ai putut vedea, sunt multe persoane pline de caldura si recunostinta Divina, care scriu mesaje care imbucura sufletul si il umplu de frumos, fiind profund recunoscatoare ca acestea exista.
      Cu siguranta ca si CoRus se va bucura mult de cele ce ai scris, fiindca precum ai vazut, este un suflet ales, care isi impartaseste talentul si isi imparte darurile la toti cei ce doresc sa se bucure de ele.
      Urarea mea pentru tine este: fie ca vechiul an sa ia supararile, necazurile si fricile tale cu el si sa iti lase in schimb iubirea, bucuria, intelepciunea, curajul, sporul si bogatia, putand astfel sa ne transmiti cat mai multe bucurii si impliniri persoanale, bucurandu-ne astfel si noi impreuna cu tine. Un An Nou fericit si plin de daruri pretioase!

  4. Costea Mioara Mihaela | Răspunde

    Multumim si noi! Succes in tot ceea ce veti face in continuare! La multi ani!

    1. Multumesc Mihaela pentru urare. Sa ai parte de un an senin, plin de iubire, lumina, recunostinta si bucurii impartasite!

  5. gabriela stoica | Răspunde

    LA MULTI ANI SI MULTUMESC PENTRU ARTICOLE SI FILME!
    GABRIELA

    1. Multumesc Gabriela pentru urare. Un am plin de daruri minunate sa fie si pentru tine!

  6. Multumesc Ramona, multi ani inainte cu acest blog ca ne mangai sufletele si sa dea Dumnezeu ca noul an sa ne aduca intelepciune si sa ne lumineze mintea. La multi ani!

    1. Minunat Corina! Intelepciunea si mintea luminata vin impreuna cu iubirea, pacea, armonia, sanatatea, sporul, bogatia, impartasirea, cooperarea si comuniunea. Fie ca noul an, asa sa fie pentru fiecare! La multi ani frumosi si magici!

  7. Iti multumesc pentru tot ce mi-ai daruit . Caleaspretine este drumul spre mine ! La multi ani cu toata iubirea mea ! Cu mult drag ,

    1. Multumesc minune ce esti. Asa este, caleaspretine, este calea uniunii, unitatii, comuniunii, cooperarii si impartasirii, fiindca doar eliberand eul in favoarea lui NOI, se pot crea minunile. Sa ai un an nou plin de NOI impartasiri si comuniuni in tot ceea ce Sinele tau cel mai inalt isi doreste, si asa sa fie pentru toti. La Multi Ani!

  8. LA MULTI ANI ! Din dragoste de semeni ,cu iubire si sensibilitate ne unim ,toti cei care citim gandurile tale ,care ,sunt sigura ca vin nu numai din mintea ta dar si din sufletul tau curat. Iti marturisesc ca acest an a fost deosebit de greu pentru mine ,am trait o suferinta pe care nu am mai simtit-o niciodata ,am gasit alinare in ceea ce tu ai scris ,am gasit sensibilitate si armonie.Multumesc pentru starea de bine !

    1. Multumesc Vera pentru frumoasele tale cuvinte, dar sa stii ca magia cu acest blog a facut-o si o face in mod continuu Dumnezeu caruia din suflet ii multumesc pentru fiecare dar oferit.
      Urarea mea pentru tine suflet frumos: fie ca vechiul an, sa duca cu el tot ce inseamna suferinta, durere si necaz, iar noul an sa vina cu tolba plina de fericire, pace, armonie, intelepciune, SANATATE, RELATII FERICITE, abundenta, SPOR IN TOT CE E MAI BUN, bucurii si tot ce semnifica mai frumos pentru sufletul tau. La Multi Ani plini de binecuvantari Divine!

  9. Nu in ultimul rand .. ma alatur si eu tuturor si Iti multumesc pentru tot ce mi-ai daruit si ne-ai daruit … multumesc si Doinei pentru aprecierile facute asupra muzicii mele .. iti urez si va urez tuturor dragi prieteni un an nou plin de lumina, fericire, pace si armonie .. La Multi Ani !

    1. La multi ani Costi si sa ne mai incanti si pe mai departe cu frumoasa ta muzica!

  10. Urez tuturor „Multi ani sanatosi alaturi de cei dragi, tranzitie lipsita de griji si nastere usoara”

    1. am auzit, ca au fost ursitoare de mare soi la nasterea noului an, binecuvantandu-l cu daruri regesti 😉

  11. Fie ca pacea sa intre în casa ta
    Si hoții sa-ti fure datoriile.
    Fie ca buzunarele
    Sa-ti devina magnet pentru bancnote de 100 euro.
    Fie ca dragostea sa-ti ramana pe chip
    Asemeni cremelor cosmetice,
    Fie ca buzele sa-ti fie asaltate mereu de zambete
    Si hainele sa-ti miroasa a succes!
    Fie ca fericirea sa te palmuiasca mereu
    Și problemele sa-ti uite adresa!
    Fie ca 2013
    Să fie cel mai bun an din viata ta!

    ..

    1. si fie sa ne bucuram impreuna, de toate aceste daruri

  12. Multi Ani plini de bucurii, plini de fericire, plini de pace sufleteasca si dragoste de viata alaturi de cei dragi sa fie fara limite DE ACUM INAINTE ,,,
    Gheorghe Maris

    Multumesc Gheorghe pentru urare. Asa sa fie pentru fiecare bucuria: FARA LIMITE!

Lasă un răspuns

