Invataturi folositoare

Un răspuns

  1. Cu intrebarea „Cine sunt eu?” si cum poate deveni mintea linistita in timpul meditatiei am facut cunostinta la cursul de NLP a lui Marius cand vorbind despre meditatii .. desi asta nu prea are de a face cu NLP-ul .. ne-a povestit despre o doamna din Franta care poate sa intre intr-o meditatie profunda cu linistirea totala a mintii .. chiar si el meditand alaturi de ea cu ajutorul ei reusind sa acceseze aceasta stare .. secretul era tocmai ceasta intrebare .. Cine sunt eu ? .. pe atunci nu am acordat mare importanta acestui lucru si acestei intrebari .. dar Ramana m-a edificat acum despre importanta ei, explicand foarte clar acest secret din spatele intrebarii.

    Imi place Ramana Maharshi tocmai prin acest fapt ca explica foarte clar lucrurile .. Multumesc Mona foarte bun acest material .. cu invataturi cu adevarat folositoare si care e bine de a fi studiat bine, fara graba si cu mare atentie fiind un material valoros .. e chiar de pus in rama .. asta apropo si de numele lui Ramana care de fapt este foarte aproapiat de Ramona …

    Probabil prin rezonanta … sau intamplator sau nu, chiar ma interesa un astfel de material legat de linistirea mintii si meditatia profunda si de Cine sunt eu? …. propunandu-mi sa descopar acest lucru in complexitatea lui … si uite ce frumos o spune Ramana – ”Meditatia profunda este o vorbire fara de sfarsit. Tacerea vorbește neincetat, este un etern torent de „limbaj”. Acesta se opreste atunci cand incepem sa vorbim, caci vorbele pun stavila acestui „limbaj mut. ” … superrrrrr

Lasă un răspuns

