Tu esti un miracol care poti crea miracole in orice moment!

0000000000000

pictura ulei de Alina Nicoara

„Exista doua moduri de a-ti trai viata. Unul este ca nimic nu este un miracol. Celalalt este ca totul este un miracol.” – Albert Einstein

A fost odata un rege, care a cerut sa primeasca raspuns la urmatoarele trei intrebari:

Care-i cel mai propice moment pentru a face un anumit lucru?

Care sunt cei mai importanti oameni cu care e bine sa am de-a face?

Care este cel mai important scop de care e bine sa tin seama?

Cu siguranta ca si tu adesea ti-ai pus macar una dintre aceste trei intrebari, asa ca, priveste ce raspuns a primit regele:

Cel mai important si propice moment este momentul de acum.

Cea mai importanta persoana este intotdeauna cea care se afla in preajma ta.

Cel mai important scop de care e bine sa tii seama este sa faci persoana care este alaturi de tine fericita.

” Dumnezeu: Faptul ca ai impartit supa in doua nu e un miracol, Bruce, e un truc magic. O mama singura care are doua slujbe si isi face timp sa isi duca fiul la antrenament la fotbal, asta e un miracol. Un adolescent care spune „Nu” drogurilor si „Da” educatiei, asta e un miracol. Oamenii vor ca eu sa fac totul pentru ei. Ceea ce nu realizeaza este faptul ca ei au aceasta putere. Vrei sa vezi un miracol, fiule? Fi chiar tu acel miracol! ”

fragment din filmul artistic Dumnezeu pentru o zi

Suflet minunat, iti multumesc pentru vizita si fie ca din acest binecuvantat moment, sa ai parte doar de clipe pline de cele mai imbucuratoare miracole!

Alina, iti multumesc ca existi, tu chiar esti cel mai imbucurator si mai binecuvantat miracol din viata mea!

cu drag Ramona

http://filmespirituale.blogspot.ro/2013/01/dumnezeu-pentru-o-zi.html

7 răspunsuri

  1. Interesant e!!!!Inviato da Samsung Mobile caleaspretine ha scritto:

  2. …….Este ceva real prin care eu am trecut …… ?……… 18.01.2013 ,ESTE ZIUA in care Totul s-a schimbat pentru mine ,pentru totdeauna ….la 360 de grade …… o stare ce nu o pot descrie in cuvinte …….intreg corpul fu cuprins de o vibratie puternica…o vibratie pe care nu am mai simtit-o niciodata …..O iubire imensa imi acaparasera intreaga mea fiinta ,transformandu-ma in…. ceva…. infinit….fara spatiu ….fara timp…. ….Redevenisem o forma atat de perfecta ……cum fusesem….la inceputul inceputurilor ….. inainte…. de a ma naste …Ma simteam ,ACASA …..Starea acea de extaz m-a facut sa-mi remintesc ….ca …..am avut …aceleasi trairi……. in pantecul mamei….Am inceput sa plang …. sa rad …..sa plang ….in hohote…….pentru prima data in existenta mea am simtit ca MI-AM ELIBERAT TOATE FRICILE SI FUSTRARILE….. pe care le-am avut pana atunci …….Am simtit acel sentiment de LIBERTATE….O LIBERTATE DIVINA…pluteam in imensitatea cerului….de un albastru infinit …..fiind inconjurata de ingerii….care se bucurau o data cu mine … O Noua Lume…mi se deschisese ….O Lume a culorilor …..toate culorile curcubeului…BING BANG-ul ……ROGVAIV-ului …. pe care de multe ori L-am avut doar in visele mele ………CINEVA urmarea toata acea transformare a mea , de undeva din Abis…. ai simteam prezenta …. A FOST PRIMA OARA CAND M-AM SIMTIT IUBITA CU ADEVARAT …..SIMTEAM VIATA DIN MINE..EXISTATTTAAAAMM !…Starea de beatitudine ma cuprinsese CU TOTUL …… Atata iubire in jurul meu ! ,…Numai stiam care este iubirea mea si care era iubirea care intra in mine …Inima mi-a explodat in mii si mii de particule…. radiind in jurul ei o Lumina orbitoare …..Eu si Egou-L din mine ne-am contopit ….intr-un DANS DIVIN ….A FOST NUNTA SUFLETULUI MEU CU DIVINITATEA …… plamadind impreuna SINELE MEU ADEVARAT ,care am fost……. la inceputuri ….SIMT A DOUA MEA NASTERE………..simt FERICIREA …….simt…. cum Energia Cosmica imi penetreaza fiecare celula din corp….vibrez…..sunt un foc viu… un vulcan…. incandescent…….Am ajuns in Paradis……..PUNTEA CARE NE DESPARTE DE DIVINITATE ,pentru mine NU MAI EXISTA………ACESTA ESTE PARADISUL restul este ILUZIE…..Ramona ,nu intamplator scriu acest comentariu….De ceva timp ,cand am avut o deschidere de energie Kundalini …ai fost alaturi de mine …..Am simtit si acum sa-ti impartasesc …..ca da ,intra-devar ,exista Miracole …daca Credem in Ele…..Miracolele ,au facut parte din viata mea ….Abia ACUM am ajuns la punctul final…CATA BINECUVANTARE !….O imbratisare ,calda de la mine ,Ramona …..si DRUM BUN ! pe CALEA ADEVARULUI !…

    1. Este real ceea ce descrii aici Rodica, fiindca si eu am trecut prin asa ceva, si traiesc o astfel de stare in uniune si unitate cu toti cei ce fac parte din familia mea de suflete…. CEL CE ESTE unindu-ne prin fire invizibile cand toate clopotele ceresti bat la unison in fiecare noapte la ora 0, in mii si mii de clinchete, imbinandu-se cu cele mai diafane cantece celeste, care pana acum nimeni n-a reusit sa le redea aici pe pamant, iradiind o pace ireala in taramul limitat al egoului….a descrie astfel de trairi, cuvintele sunt mult prea sarace si de aceea ma abtin sa dezvolt mai mult acest subiect, fiindca doar as pangari MARETIA CELUI CE ESTE…acasa, suntem in orice moment binecuvantat in care renuntam la ego….si una suntem in tot si in toate, uniti de la facere, separati doar de iluzia mintii limitate….ce ciudat, sa uitam cat de minunate creatii suntem, lasand sa fim separate de intreg, de cativa nori emotionali nesemnificativi, dar care ne umbresc totusi maretia….bun venit acasa Rodica si ma bucur de impartasire…ramai ferm ancorata pe aceasta frecventa, mentinand mintea in vartejul gandurilor inaltatoare, imbinand cerul cu pamantul in cel mai frumos si magic punct, cel al inimii maiastre, si astfel iti vei pastra simtirea si trairea….adevarul este unul, si anume, maretia si magia clipei prezente, in care UNUL se implineste prin visele pe care iluzia le tese in CINSTEA LUI, multumirile fiind in mod continuu pentru EL…peregrinand pe cale, pana la aflarea unui adevar, ca mai apoi, dupa fiecare final, sa inceapa un nou inceput si mai grandios, care duce spre un alt adevar, renascand zamislirea fiintei aidoma pasarii phoenix…fii binecuvantata suflet minunat…cu drag te imbratisez si eu in inima mea, multumindu-i SUPREMULUI ca se manifesta prin fiinta a ceea ce esti atat de minunat

  3. Multumesc ! Ramona ….mi-au pierit cuvintele….

  4. […] Tu esti un miracol care poti crea miracole in orice moment!. […]

  5. Ramona, experienta traita de Rodica (si de tine) mi se parea, cu ceva timp in urma, de domeniul irealului, pana cand am aflat ca sunt lucruri mult mai presus decat noi, si la care si eu as vrea sa ajung dar cred ca mai e muuult pana acolo. Dar nu mi-am pierdut speranta.

    1. imposibilul este inexistent Paula, asa ca abtine-te in a te mai limita fiindca esti la fel de pretioasa ca oricare alt suflet…nici unul nefiind mai important sau mai – mai decat un altul, sansele fiind egale….iar mai apoi, omul uitandu-se la experientele altuia, poate sa piarda ocazia in a vedea cele mai pretioase experiente personale, Dumnezeu neavand baremuri impuse ci doar experiente marete… iti spun asta, fiindca e imposibil ca doua suflete sa experimenteze exact aceleasi trairi, avand si tu la randul tau ocazia sa experimentezi altele la fel de minunate ba chiar mai minunate….iar eu cred ca tu esti un suflet minunat si ca meriti cele mai sublime trairi…si ca tot ce ai de facut, e sa crezi si tu la fel 😉

Lasă un răspuns

