Rugaciuni cu puteri vindecatoare

4 răspunsuri

  1. Si cum nimic nu este intamplator, am ajuns sa citesc azi aceasta carte. Iti multumesc din suflet pentru asta ca m-a ajutat enorm. Pe scurt am sa-ti spun si de ce. Cand aveam 11 sau 12 ani, nu mai retin exact, am mers cu mama la manastire la Rarau si am vazut un caz de exorcizare a trei maicute. Acum am 26 de ani si nu pot trece peste aceasta trauma nicidecum. De multe ori imi aduc aminte de ce am vazut si nu pot sub nici o forma sa-mi scot imaginile astea din cap. Lucrarea de fata mi-a raspuns oarecum la niste intrebari carora nu aveam raspuns. Iti multumesc din nou si pentru faptul ca am avut ocazia sa scriu asta cuiva care intelege ce simt. Sa ai o zi minunata.

    1. Corina in NLP exista o tehnica care te poate ajuta sa scapi de aceasta neplacere si anume, tehnica swiss. Daca exista in zona ta vreun psiholog care stapaneste bine aceasta tehnica, ti-o recomand cu drag. Daca cunosti engleza, ai pe you tube mai multe materiale cu aceasta tehnica. Daca simti ca ti se potriveste si esti atrasa spre o atare terapie, eu zic ca merita sa incerci.

  2. Multumesc, Ramona !

    1. Sa-ti fie de folos, suflet minunat ce esti!

Lasă un răspuns

