Tehnica portii – meditatie ghidata

2 răspunsuri

  1. Vă rog dacă se poate să mai dați meditația „ Transă – Tărâmul magic ” ( nu știu de ce n-o mai găsesc ) pe melodia „ Noul Pământ ” de CoRus ( o melodie minunată- mulțumesc d-le Rusu ) . Este singura care mi se potrivește ca o mănușă și simt foarte des nevoia de-a mă retrage acolo pentru a mă regăsi .
    Vă mulțumesc foarte mult pentru tot ce scrieți și pentru bunătatea nemărginită care transpare din aceste articole ( ceea ce este foarte rar ) .
    PS Încă odată , vă mulțumesc pentru că v-am cunoscut.

    1. Iti caut Doinita transa si ti-o trimit pe mail. Din pacate, cei de pe soundcloud ofera gratuit doar un termen fix de inregistrari. Fara sa imi dau seama, am trecut peste barem si au blocat si celelalte inregistrari, fara sa am libertatea de a sterge partea care era in plus. De aici lipsa transelor de pe blog….Daca erai putin atenta, puteai sa vezi, ca toate transele postate, au putut fi salvate…..dar nu-i nimic…. cum totul este posibil, se rezolva sigur 😉

Lasă un răspuns

