Gandeste, vorbeste si traieste prezentul

Prezentul iti ofera posibilitatea sa te cufunzi in adancurile oceanului vietii, sa te inalti spre seninul cerului vietii. Sunteti insa panditi de pericole din ambele sensuri: “trecut” si “viitor” reprezinta cele mai periculoase cuvinte ale limbajului uman. Intre trecut si viitor, faptul de a trai in prezent este similar cu a face echilibristica pe o franghie; pericolul exista de ambele parti. Insa odata ce ai gustat din darurile prezentului, nu iti mai pasa de nici un pericol. Odata ce intri in armonie cu viata, nu mai conteaza nimic. Iar pentru mine, viata este tot ceea ce exista. Osho

Ce inseamna sa gandesti si sa vorbesti in trecut sau viitor?

Am sa dau ca exemplu Rugaciunea Maestrilor.

Gandire de cerere, indreptata spre VIITOR:

Din Izvorul de Lumina din Mintea lui Dumnezeu
Se se reverse Lumina in mintile oamenilor
Lumina sa coboare pe Pamant.

Din Izvorul de Iubire din Lumina lui Dumnezeu
Sa se reverse Iubirea in inimile oamenilor
Hristos sa se-ntoarca pe pamant.

Din Centrul de unde Vointa lui Dumnezeu este cunoscuta
Sa fie calauzite micile vointe omenesti,
Spre telul pe care maestrii-l cunosc si-l slujesc.

Din centrul pe care noi il numim rasa umana,
Se se realizeze Planul de Lumina si Iubire, care zavoraste usa spre rau,
Lumina si Puterea , sa Infaptuiasca acest Plan pe Pamant!

In momentul in care spunem „Doresc cutare lucru”, am blocat calea pentru mult bine pe care uitam sa-l recunoastem si am deschis doar o singura cale de exprimare. Daca afirmatia este in dezacord cu toate posibilitatile de expansiune a vietii, realizarea poate lua o forma neprevazuta. Accentuarea dorintei poate agrava nevoia de acel lucru, in loc sa o satisfaca. In momentul cand, printr-o afirmatie limitatoare, punem o bariera in calea liberei curgeri a substantei, perturbam exprimarea perfecta a lui Dumnezeu.
Orice afirmatie facuta de Iisus se manifesta AICI si ACUM. In cuvintele Sale viitorul este inexistent, totul este ACUM. In limba originala cuvantul pentru viitor este inexistent la fel ca si pentru trecut. Orice cuvant din acea limba este o expresie pentru AICI si ACUM. In aceeasi maniera, se stie astazi ca orice cuvant pe care il rostim intr-un sens pozitiv, constructiv, este inregistrat si ramane pentru totdeauna.
Astazi cunoastem patru limbi diferite, in care sunt inexistente cuvintele negative, cat si cuvintele la timpul trecut sau viitor. Totul este AICI SI ACUM, deja indeplinit. Daca am putea realiza si accepta asta, in scurt timp ne – am ridica din situatia noastra iluzorie.
Oare avem nevoie sa cerem intr-una o conditie care este deja indeplinita? De cate ori poate fi implinita o conditie? Oare trebuie sa cersim ceva ce deja ne apartine? Puteti urmari vietile celor mai mari oameni ca sa vedeti ca ei acceptau implinirea. Adanc in subconstient, calea de implinire exista deja. Eliberati de orice simt al limitarii, ei erau capabili sa exprime ceea ce deja exista.
Numai prin completa lipsa a divizarii putem sa fim una cu Principiul. Cum am putea sa mai ducem lipsa de ceva, daca Il punem pe Dumnezeu in locul a ceea ce ne lipseste?
Principiul este armonios si curge in acord cu legile stabilite, cu care omul trebuie sa invete sa lucreze. Baird T. Spalding

Cum este corect sa rostim Rugaciunea maestrilor?

Din Izvorul de Lumina din Mintea lui Dumnezeu
Se revarsa Lumina in mintile oamenilor
Lumina coboara pe Pamant.

Din Izvorul de Iubire din Lumina lui Dumnezeu
Se revarsa Iubirea in inimile oamenilor
Hristos se-afla pe pamant.

Din Centrul de unde Vointa lui Dumnezeu este cunoscuta
Sunt calauzite micile vointe omenesti,
Spre telul pe care maestrii-l cunosc si-l slujesc

.

Din centrul pe care noi il numim rasa umana,
( ACUM ) Este Realizat Planul de Lumina si Iubire, care zavoraste usa spre rau,
Lumina si Puterea, Infaptuieste acest Plan pe Pamant!

Timpul este intotdeauna nesigur. Iar acest fapt reprezinta o problema pentru minte: mintea are nevoie de siguranta, iar timpul nu ii ofera niciodata siguranta. Prin urmare, atunci cand mintea gaseste, din intamplare, un mic loc in care siguranta este prezenta, se simte linistita; ea este inconjurata de un zid al iluziei. Ea are tendinta de a uita natura reala a existentei si a vietii, incercand sa traiasca intr-o lume de vis ce are aparenta realitatii. Iar mintea se simte bine, deoarece ea se teme in permanenta de schimbare, caci nu stie ce ii va aduce aceasta. Un lucru este sigur: schimbarea va rasturna lumea voastra iluzorie, asteptarile si visele voastre. Mintea este ca un copil, care se joaca pe malul marii facand castele de nisip. Timp de o clipa, constructia palatului pare a fi incheiata; insa el este facut din nisip. In orice clipa, o mica adiere, si va fi transformat in neant. Noi incepem insa sa traim in acel palat de vis. Incepem sa vietuim acolo, crezand ca am ajuns la ceva permanent. Insa timpul perturba intotdeauna mintea. Acest fapt pare dur, insa in realitate existenta se dovedeste a fi plina de compasiune. Ea ramane in permanenta cu voi; ea nu va ingaduie sa transformati aparentele in realitate. Ea nu va da nici o sansa sa luati mastile drept chipul vostru real, chipul vostru originar. Osho

Iesi din iluzia mintii, gandind, vorbind si traind clipa prezenta

„Iti multumesc, Doamne, pentru viata si lumina abundenta, deplina si libera; pentru perfecta abundenta, bogatie si putere, si pentru libertatea nestanjenita”.
Folosind aceasta rugaciune, intotdeauna gandeste-te si mentine-ti gandurile indreptate asupra perfectului…. Baird T. Spalding
TELUL este Dumnezeu. Va puteti incepe ziua cu Dumnezeu, adresand primul tau gand catre Dumnezeul dinlauntrul propriului tau trup. Va spun ca telul este stabilit si intotdeauna a fost stabilit. Sunteti divini. Chipul Divin, Dumnezeu, Christul lui Dumnezeu. Barbati-Dumnezeu. Femei-Dumnezeu.

Va mai spun ca trebuie sa fie o devotiune liber consimtita fata de Dumnezeul dinlauntrul vostru:

Dumnezeu Eu Sunt unit cu viata si puterea universala, si toata aceasta putere este concentrata in intreaga mea fiinta, facandu-ma sa fiu atat de contopit/a cu energia Perfecta a lui Dumnezeu, incat o trimit catre orice forma, si o fac atat de hotarat, incat totul este transformat in armonie si perfectiune. Stiu ca toate lucrurile sunt in acord cu viata infinita si cu libertatea si pacea lui Dumnezeu.

Mintea mea este complet orientata spre Inteligenta Intelepciune Infinita.

Orice facultate a intregului meu trup isi gaseste libera exprimare prin mintea mea, si intreaga omenire exprima acelasi lucru.

Inima mea este umpluta pana la revarsare de pacea, iubirea si bucuria Christului biruitor. In orice chip vad acest Christ biruitor. Inima mea este intarita prin iubirea lui Dumnezeu si stiu ca ea umple inimile tuturor oamenilor. Viata lui Dumnezeu imi imbogateste tot sangele si imi umple trupul cu puritatea Vietii Divine.

Dumnezeu este intreaga viata. Inspir viata la fiecare suflare, si plamanii mei primesc viata cu fiecare inspiratie, iar aceasta imi umple sangele cu viata insufletita.

Dumnezeu stomacul meu este energia care asimileaza viata inteligenta si atotputernica. Fiecare organ din trupul meu este plin de sanatate si armonie, si intregul meu organism functioneaza in armonie deplina.

Stiu ca toate organele mele sunt inundate de inteligenta lui Dumnezeu. Toate sunt constiente de sarcinile lor si colaboreaza pentru sanatatea si armonia intregii mele fiinte.

Dumnezeu Eu Sunt energia care umple tot spatiul. Preiau constant aceasta energie din atotpatrunzatoarea viata Divina. Stiu ca Dumnezeu este acea Atotstiutoare si Iubitoare Inteligenta care imparte cu mine puternica viata Divina, si realizez deplina stapanire de la Dumnezeu, Prezenta Launtrica din intregul meu trup.

Il slavesc pe Dumnezeul launtric pentru perfectiunea tamaduitoare a vietii.

Totul este viata, si las intreaga viata sa se exprime.

Christul biruitor spune: „Cuvintele mele sunt Spirit si sunt viata” si ” Daca un om pastreaza cuvintele Mele, el are VIATA VESNICA „.

Inteligentul Christ, Christul biruitor, trimite abundenta si iubire intregului Univers.
Mintea Suprema este orice lucru. Dumnezeu Eu Sunt – Mintea Suprema!
Dumnezeu Eu Sunt – Suprema Intelepciune, Iubire si Putere. Din adincul inimii mele, imi rostesc cu tarie multumirile, pline de bucurie, pentru faptul ca Dumnezeu Eu Sunt – aceasta sublima si neobosita Intelepciune, si stiu ca o atrag spre mine si ca sunt pe deplin constient/a de aceasta Intelepciune inepuizabila.
Amintiti-va ca GANDURILE SI CUVINTELE ROSTITE SUNT LUCRURI!

Strigati fericita veste a bucuriei ca sunteti liberi, complet eliberati de toate conditiile limitatoare. Apoi CUNOASTETI ca sunteti liberi si mergeti inainte liberi, triumfatori!
MULTUMESC CA SUNT RENASCUT IN PUTEREA PERFECTA A MINTII SUPREME A LUI DUMNEZEU.

Sa pasim printre oameni cu realizarea deplina a faptului ca existam pentru a impartasi oricarui suflet fericita Lumina a Iubirii. Acesta este, in realitate, cel mai mare privilegiu. Caci daca noi revarsam aceasta nelimitata iubire a lui Dumnezeu asupra oricarui suflet, atunci sufletele noastre vibreaza cu Sfantul Spirit; si simtim iubirea lui Dumnezeu pentru intreaga omenire. Sa simti si sa cunosti asta inseamna sa simti si sa cunosti Christul biruitor in toata omenirea. Aceasta te inzestreaza cu puterea vindecatoare si cu intelepciunea cu care este inzestrat Iisus.

Lasă un răspuns

